Shadow was superbraaf vandaag!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Ineke2

Berichten: 33073
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-01 20:44

Gisteren heb ik Shadow vrij laten springen en ben daarna nog een half uur wezen wandelen. Hij ging helemaal lopen bokken en springen en rennen ect...echt leuk om te zien! Party!!
Volgens mij heeft dat hem goed gedaan want vandaag was tie met rijden superbraaf!! Hij probeerde nog een paar keer zijn hoofd naar beneden te trekken, maar toen ik hem goed op z'n nummer had gezet deed ie niets meer en ging helemaal ontspannen lopen! 2x keer ging hij zomaar in galop (had ik niet gezegd) ik dacht oke galop, maar dan wel gelijk goed. Heb gewoon een heel rondje op de hoefslag vol gehouden!! Echt helemaal de hemel in geprezen, daarna nog wat gedraaft en toen maar uitgestapt. Heb bijelkaar 20 minuten gereden, maar braaf is braaf Party!! Haha!

Dit maakt mijn dag toch nog een beetje goed.

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


Ineke2

Berichten: 33073
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-01 21:01

In mijn profiel staan foto's van hem en een verhaaltje. Het is een eigenwijze Welsh A pony, van 4 jaar die ik aan het inrijden ben.

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Ineke2

Berichten: 33073
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-01 15:50

Ja ik was echt blij gister dat het zo goed ging! Ennem idd niet alleen jouw Kaminka moet af en toe even dollen *LOL*

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 125 bezoekers