Ik verveel me zo!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Zonnetje81Jarig
Berichten: 18668
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Ik verveel me zo!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-03 15:54

Het is te warm om iets te doen met de paarden. Verder is er niemand op MSN om mee te buurten. Thuis luistert niemand naar me ze zitten of druk tv te kijken of een boek te lezen. Boos!

En anderen zijn op vakantie of wat dan ook...........elke zondag is het wel zo maar nu is het helemaal erg. Ik haat het. Heb al de website van mijn neef die in canada zit bijgewerkt maar ja dat is ook weer zo gebeurd.

Ben ik de enige die hier last van heeft?

marloezzke
Berichten: 5560
Geregistreerd: 08-07-02
Woonplaats: mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 15:58

nee ik verveel me ook dood haha wat is je msn kunne we misschien wa met elkaar beppen tegen de verveling Tong uitsteken

Moritz

Berichten: 284
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 15:59

ik ook, zit op een logeetje te wachten, maar ik ga zo wel ff nar mijn knollie toe, niets doen, alleen worteltjes geven en mijn kalfje even melk geven en een appeltje voeren en ff beppen op stal.....

dutchy_

Berichten: 4304
Geregistreerd: 04-05-02
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 16:09

Ik verveel me niet echt, heb het druk genoeg. Ben vandaag meegegaan op wedstrijd met iemand van stal. Daarna nog een paar stallen uitmesten omdat er veel op vakantie zijn. Toen de waterbakken bijgevuld.
Over een paar minuten komt er visite en dan ben ik daar weer even zoet mee.
Ik verveel me dus niet echt. Haha!

PascalB

Berichten: 1793
Geregistreerd: 06-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 16:13

Verveel me ook niet echt.
heb alleen een klein beetje last van de warmte

Renza

Berichten: 4113
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 17:07

Ik verveel me de hele vakantie al..
Heb gewoon helemaal niks te doen, behalve een beetje achter de pc hangen.. Dromen Slapen

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 17:14

ik was me ook aan het vervelen, maar ben nu een website aan het bouwen! maar ja voel me nu weer schuldig dat ik binnen zit en dat dit niet zo gezellie is voor mijn vriend....

Farah_

Berichten: 2510
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oudenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 21:18

Ik ben net terug van kamp (stal 't reelaer, is wel eens vaker over geschreven) twas echt geweldig, maar kverveel me nou ook! weet er trouwens iemand hoe je die speciale toegang krijgt ofzoiets? want sommige topics kan je niks posten? :s

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 22:45

ik verveel me niet echt, maar het is ook niet zo dat ik iets doe Haha!

ik heb starlight vandaag gewassen en verder heel de dag op msn (waar dus bijna niemand was) en op bokt.
Ik heb nog wel wat te doen, maar dat stel ik tohc maar uit omdat ik er geen zin in heb. Dus dat schiet natuurlijk ook niet op. Haha!

ach ja, ik ben allang blij dat ik niet naar school moet!

Anke

Berichten: 19779
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: DL - Havert

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 22:48

Ik heb geen tijd om me te vervelen!!

Zonnetje81Jarig
Berichten: 18668
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-03 22:55

sinESappel schreef:
Ik ben net terug van kamp (stal 't reelaer, is wel eens vaker over geschreven) twas echt geweldig, maar kverveel me nou ook! weet er trouwens iemand hoe je die speciale toegang krijgt ofzoiets? want sommige topics kan je niks posten? :s


Voor slowchat neem ik aan dat je bedoeld. Daar moet je iets van 200 berichten voor hebben geplaatst of je voor een bepaalde datum hebben ingeschreven. Dus dat wordt nog wat posten!

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 23:21

IK heb me heel de " vakantie" nog geen minuut verveeld, gelukkig! Moet vaak werken, en zondags heb ik meestal wel wat te doen, of kermis (savonds, is altijd wel ergens hier kermis zomers) of lekker wat drinken op t terras, of, net als vandaag, naar t strand ofzo! En als t slechter weer is lekker naar de paarden! Ik vermaak me wel!

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 10:42

pff ikke ook wel jah! Net terug van 3 weken trektochten begeleiden. Zaterdag thuis gekomen, zelfde dag nog naar de paardjes, de volgende dag naar duindigt geweest, we hadden een paardje lopen en straks ga ik auto rijden en daarna weer naar mijn paardje.. Nou ik vermaak me wel!!! Zo maar even douchen denk ik...

Belker

Berichten: 15298
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 10:45

ik ook ondanks dat ik op mijn werk zit

Farah_

Berichten: 2510
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oudenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 17:00

Ik eigenlijk ook niet, kga woensdag weer weg, met paps en mams op vakantie HURRAY! Maarja je moet wat he, volgend jaar 3 weken reelaer als het goed is Lachen

Elise

Berichten: 1987
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 18:50

Ik verveel me al drie weken.... met een gebroken enkel met dit weer binnen zitten in mn uppie. Vooral zaterdag, iedereen was weg (strand, klussen, werken) en ik lag daar binnen Huilen Toen baalde ik pas echt...
Morgen gelukkig ff weg, naar Beverzwerfsport in DenHaag, grote inkopen doen al zal het passen extra lang duren hehe

Paardenman
Berichten: 80
Geregistreerd: 26-04-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 19:07

Ik verveel me zelf nooit. Ik verveel altijd andere.

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 18:52

bleh nu verveel ik me wel jah.. moet eigelijk nog de was doen en douchen, maar heb eigelijk gewoon zin om lui voor de tv te hanguh.. maar tsja.. eerst al het werk he! Dus ga nu maar eens aan de slag denk ik...

Cowgirl

Berichten: 23739
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 19:13

Ik verveel me al 4,5 maand!!!

Niet werken, niet paardrijden, niet op vakantie, geen dagjes uit(op de ziekhuis bezoekjes na dan).

Na afgelopen donderdag gaat het wel iets beter en ben ik weer wat mobieler.
Maar wat ik wil kan ik nog steeds niet: op vakantie (ik wil zo graag weg!!!) werken, paardrijden, dagjes weg(sixflags ofzo)