Voel me zo poedersuiker...me verzorgjaarling gaat morgen..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Princess_

Berichten: 5647
Geregistreerd: 27-04-03

Voel me zo poedersuiker...me verzorgjaarling gaat morgen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-03 22:15

WEG!! (gvd) naar een handelaar!!! De moeder van mijn vriendin, de baas van mijn verzorgpaarden heb dr vekocht, morgen 2 uur gaat ze weg!! Ik hoorde dit dus vrijdag geloof ik, en toen kwamen we met een oplossing, ik kon dr kopen!! Maar Neeee mijn ouders gaan weer moeilijk doen! Ze weten hoeveel Venissa voor me betekent ik zie haar als mijn kindje...toen ze 2 en halve maand was ging ik haar en dr moeder verzorgen, was altijd met dr besig. Heb dr dus zo'n beetje helpen opvoeden en samen met Linda gezorgt dat ze nou is zoals ze is, lief, sociaal alles!! Als je dr borsteld of knuffeld, geeft ze je liefdes beetjes! Ze vertrouwd op linda en mij en op wat wij met haar doen. vrijdag hebk gejankt, zaterdag gejankt en nu vanavond had ik rusie met mijn ouders, me vader sloeg me toen ook nog es en vanaf daar loop ik nou al 2 uur te janken ofso..heb een lieve foto van dr koppie die zet ik er zometeen wel bij...ik ga mijn meissie zo erg missen, ik weetniet of het wel goed gaat zonder haar...we hadden al plannen voor later, ik zou wedstrijden met haar gaan doen (ze loopt heel mooi Lovers) en linda maybe ook...lekker met moeder en dochter het bos in...maar nee alles is verpest...Verdrietig

mijn lieve meissie...
Afbeelding

chanickyo

Berichten: 2050
Geregistreerd: 11-02-02
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 22:23

Sterkte met het verlies. Als ik jou was zou ik morgen als een gek foto's maken.

Princess_

Berichten: 5647
Geregistreerd: 27-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-03 22:24

daT is het juist...maandag ochtend winkels dicht hiero! En we hebben nix meer aan fotorolletje...ik ga dr opnemen op film denk ik...we hebben zon camera..

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 22:27

Ach meissie toch.. Ik vind t echt heel poedersuiker voor je en ook dat je zon ruzie gehad hebt. Verdrietig Leef echt met je mee hoor!
Heel veel sterkte morgen.. En je kan altijd bij me terrecht als er wat is hoor! *knuvv*

spofreloe
Berichten: 74
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: dedemsvaart, in overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 22:28

heel veel sterkte, ik ben het helemaal met chanickyo eens, knip nog gauw even een paar rolletjes vol, zodat je veel mooie herrinneringen hebt aan het beesie, de mooisten inlijsten en op je kamer zetten!

jellisa

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 22:42

ach wat erg zeg! Echt klote
heel veel sterkte. Ik leef met je mee...

Anke

Berichten: 19779
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: DL - Havert

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 22:50

poedersuiker en stinkmodder......
Sterkte!

mjet

Berichten: 1383
Geregistreerd: 28-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 00:31

benzine pomp verkopen ook vaak fotorolletjes. heb ik ook eens gedaan igv nood. dus wie weet..
succes in ieder geval en vraag eens waar ze heen gaat dat je nog eens langs wil komen.

Princess_

Berichten: 5647
Geregistreerd: 27-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-03 08:50

dankje wel allemaal, ik ga er zometeen heen en haal wel een rolletje bij de benzine pomp, maar ik ga ook ff film van dr maken...

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 10:25

Sterkte meis!!! Je weet het hè, als dr wat is kun je altijd bij me terrecht hoor.
*nog een knuvv* Knipoog

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 14:54

Ah, wat erg!
*knuffel* Sterkte Ach gut

Princess_

Berichten: 5647
Geregistreerd: 27-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-03 17:53

k ben er dus vanochtend geweest, normaal alsje huilt loopt ze weg...nu bleef ze me troosten, ze voelde gewoon dat het nu anders was...mijn grote droom was datze zo mak was dat ik bij dr kon liggen als ze lag...nou dat is vanmochtend dus nog gebeurt...het is zon schatje...en nu benk dr kwijt... Verdrietig

Mist

Berichten: 9482
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 18:07

kun je niets met die handelaar afspreken dat hij jouw het adres geeft van waar ze naar toe gaat ? Dan moet je er waarschijnlijk bij zijn als ze opgehaald wordt (moeilijk dus) maar dan weet je misschien iets

Princess_

Berichten: 5647
Geregistreerd: 27-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-03 18:07

die moeder wil niet zeggen welke handelaar...dus zoiets kan niet