Buitenrit met ziekenhuis-afloop

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48348
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Buitenrit met ziekenhuis-afloop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-03 20:35

Omdat Zora komende woensdag naar Moskou gaat, wou hij de komende dagen wat "afscheidsritjes" maken met Banjer.... Lachen

Alles ging goed, Banjer uitermate braaf (alleen bang voor een oud aftands trailertje in de berm en een bord met een ijs-reclame-vlaggetje... Haha!) maar geen gekke dingen gedaan.... Op het ruiterpad eerst in een hele mooie uitgestrekte draf (met een draver als moeder had ik ook niet anders verwacht... Haha!) en toen in galop over....

Toen gebeurde het... Banjer struikelde, viel half en Zora vloog eraf... hij rolde goed door, handen voor zijn hoofd en bleef stil liggen.... Helaas toen Banjer opsprong raakte ze hem in zijn buik.....

Zora sprong gelijk weer overeind, dat was voor mij een teken dat hij niets ergs had dus hield ik me eerst met Banjer bezig... gelukkig ongedeerd... alleen geschrokken..... en Zora zat gelijk met zijn voet in de sloot naast het ruiterpad...

Ik heb Banjer naar stal teruggereden (goddank had ik mijn nieuwe Horka Airstream in de scooter gedaan) en Zora de scooter naar stal teruggereden... Op de terugweg nam ze weer 2x een spurt langs de "gevaarlijke" trailer en vlaggetje.... Haha!

Op stal aangekomen heb ik Banjer eerst biks gegeven , en een overheerlijke banaan... zij kon er tenslotte ook niks aan doen en ze was zelf minstens net zo geschrokken als ik... en toen afgespoten en weer lekker in het land terug gezet....

Daarna voor de zekerheid langs de EHBO gereden (waar overigens een heel lekker ding werkte... Haha!)... foto's gemaakt, bloed geprikt en echo gemaakt... gelukkig was alles goed...

Je zou denken dat Zora geleerd heeft van dit voorval en in het vervolg een cap gaat dragen.... FOUT!! Hij weigert nog steeds pertinent om zo'n ding te dragen.... Frusty


Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48348
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-03 21:05

Nimber... geen idee... 2 weken.. misschien langer....
ReBaTi... een cap is niet stoer... Frusty

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DeGelukkige4, Duran123, Furst, MariekeR, Nicje87, Noesie, Pallatin, Pierus, Renkle en 143 bezoekers