bak wordt aangelegd....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-01 09:51

jaaa, bijna klaar, de bak waarin ik kan rijden naast huis.... Nu is het nog een enorme omgeploegde molshoop, maar vanmiddag wordt het uitgevlakt. ER zat een heleboel goed zand in onze bodem, dus we hebben eerst het om laten gooien. Goedkoop. toch zal er wat zand bij moeten waarschijnlijk....
Iemand dat ook meegemaak, wat voor zand kan je me aanraden? Kost dat?
Ik ben zo blij, eindelijk, zand om in te rijden..... het is net een kerstkadootje voor me!

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-01 10:13

Fijn hoor je eigen bak! Ik heb er ook een zelf laten aanleggen toen mijn paardjes nog in Drenthe stonden. Helaas kwam er bij ons geen goed zand naar boven en moest de hele bak volgestort worden (geloof zo'n 30cm diep), dit was best prijzig (6500 incl btw geloof ik). Maar ik had wel een superbak die altijd te rijden was, regen liep er goed doorheen. Ik weet helaas niet wat voor zand het was, had de loonwerker voor me uitgezocht. In ieder geval heel veel plezier gewenst met je eigen plekkie.

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-01 11:03

Wat tof voor je, heerlijk!!!
Heb je eigelijk 1 of meerdere paardjes bij je huis staan???
Groetjes Monique.

Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-01 11:56

Twee hoppies... en die gaan binnenkort dus weer aan het werk, gnagnagna!!!

HEb gebeld met de woudzand-leverancier hier in de buurt.. kost 18,50 ex btw de kuub, bij 12 kuub of meer gratis thuisbezorgd.... Goh, dat vond ik meevallen! Daar het hier om ophogen gaat, heb ik dus een centimeter of 10 nodig... ik ga het kunnen betalen! Waus!

Ontario

Berichten: 1921
Geregistreerd: 25-01-01
Woonplaats: Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-01 11:59

Wij hebben grof en fijn zand gemengd. En MISSCHIEN kun je er het beste een vrachtwagen houtchips in gooien... Is echt superfijn! Kan je het beste tegen de zomer, of begin v/d zomer doen. Dan stuift het ook niet zo.
Suc6!!!