lange bosrit, was niet echt de bedoeling...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

lange bosrit, was niet echt de bedoeling...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-03 18:42

ik heb een super lange bosrit gemaakt, was echt niet de bedoeling. Eerst reden we via een stuk bos naar de dijk. Daar hebben we een heel stuk geraced. maar toen wilde terug het bos in (er loopt een hele lange sloot naast de dijk) maar we konden geen overgang daarnaar toe vinden! hadden we er eindelijk 1 gevonden, was het bij een strandfeest ofzo met keiharde muziek en van die linten die omhoog vliegen (die zie je ook altijd in voetbalstadions als poppetje) maar daar gingen we nog aardig braaf langs, maar toen was er een heel eng rood-wit lint. Narant(ik was met xxlisaxx) durfde er niet lang Pride wel maar die schoot echt als een raket naar voren. dus moesten we een andere overgang zoeken maar die was bij een camping en deden we maar niet. Toen hadden we er eindelijk 1 gevonden, langs een slagboom deed Pride erg dapper (had ik niet verwacht) maar toen stonden er mensen van de camping en we mochten daar dus eigenlijk niet komen(anders krijg je €60,- boete p.p.!!!) dus snel omkeren. Toen reden we nog verder, kwamen we al bij de brug van Nijkerk, konden we eindelijk terug rijden, kwam er een politie auto!!! wij schrokkken ons dood maar gelukkig hadden ze ons niet gezien.. echt zo blij waren we! En toen konden we eindelijk weer richting huis. we dachten echt dat we nooit meer konden omkeren! hier ff kaartje om het duidelijker te maken:
Afbeelding
vanaf waar die blauwe lijn over het water gaat(das de nijkerkerbrug t/m het onderste puntje van zeewolde

best een endje dus Haha! (voor een kort bedoelt bosritje

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-03 22:07

Boos! jullie hoeven niet te reageren hoor!!! Tong uitsteken (ik begrijp het best als jullie niks van mijn verhaal snappen, 't is een beetje vaag) ow oliebol ik zie dat ik een verkeerd kaarjte heb geplaatst Haha! oeps... ff de goeie zoeken

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-03 22:11

kijken of ie het nu doet:
Afbeelding nou het is dus vanaf de brug boven nijkerk t/m Zeewolde. (lekker slimme actie was dat van mij Blond )

xxLisaxx
Berichten: 1840
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Zeewolde/Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 22:12

ja was idd niet de bedoeling!!
ma was wel grappig Haha!
en het was best eind ja in die hitte ook vet dorst pffff

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 22:27

Hmmm...ik zou met dit weer toch echt niet lang gaan rijden hoor... Scheve mond of hadden jullie tussendoor de gelegenheid om de paarden te laten drinken en een beetje af te laten koelen? Maar wel leuk dat jullie het naar je zin hebben gehad... Lachen Btw... het is met dit weer ook erg belangrijk dat je zelf wel genoeg drinkt he... dus iig zorgen dat er voldoende gelegenheid is om te drinken voor jullie en de paarden Knipoog

xxLisaxx
Berichten: 1840
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Zeewolde/Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 22:29

ja we hadden genoeg water voor de paarden: een heel strand!!
daar hebben ze gedronken en we hebben tussendoor gestapt maar we wouden toch rijden vandaag dus ff lekker uurtje het bos in dachte we maar toen konden we niet meer terug Haha!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 22:34

xxLisaxx schreef:
ja we hadden genoeg water voor de paarden: een heel strand!!
daar hebben ze gedronken en we hebben tussendoor gestapt maar we wouden toch rijden vandaag dus ff lekker uurtje het bos in dachte we maar toen konden we niet meer terug Haha!


Dat is mooi... Lachen enne... ook zelf lekker kunnen drinken? Dat is ook erg belangrijk... Knipoog Hebben jullie ook nog lekker door het water gereden met de paarden? Ik zou zo graag willen dat Escala eens een nat voetje durfde te halen... Haha!

xxLisaxx
Berichten: 1840
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Zeewolde/Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 11:52

mn pony is ook bang voor water ja...
ma ik zat op paard van me moeder en die is er dol op dus elke plas die we tegen kwamen moest ie met zn neus erin!!
zelf hadden we geen drinken omdat we dachten dat we niet zolang gingen Haha!
we hadden ook vet dorst!!!

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 11:59

haha, dat jullie dorst hadden Haha!
hier in het bos is zo'n palviljoen van het joe mann en als die man ons aan ziet komen zet ie alvast water klaar (voor ons) en daar kunnen de paarden ook drinken. Soms komt ie het zelfs brengen, aardig he?

maar ontopic! Heel leuk voor jullie zeg, maar ik vind het wel warm om s middags te rijden. Langs het strand.... wil ik ook! Verdrietig
nog gezwommen?

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-03 23:00

nee hoor! mijn pony durft dat niet enne lisa, ik kan me er niks van herrineren dat we naar het strand zijn geweest Haha!

xxLisaxx
Berichten: 1840
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Zeewolde/Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 23:31

vlakbij de brug wel!!
maare niet erin neej...
zou ook wel ramp worden als we dat moesten proberen Haha!
waterbak is al eng genoeg!!! (narant ging door de rimboe natuurlijk!!)
ze zijn wel helden hoor!!!