Buiten gereden met Arti

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ineke2

Berichten: 33112
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Buiten gereden met Arti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-03 14:58

Ik heb Samier er voor 3 weken bij, want zijn eigenaresse is op vakantie. Mijn moeder was ook gezellig mee, dus nadat we Samier gepoetst hadden, wandelde we naar de wei.
Arti kwam al heel lief naar het hek toe, hoefde ik eens niet helemaal naar achteren te wandelen om haar te gaan halen Haha! gepoetst en opgezadeld en naast een bankje gezet zodat ik makkelijker kan opstijgen.
Ik ben haar aan het afleren dat ze wegloopt met opstijgen, want dat vind ik vreselijk irritant en bovendien best wel eng...als ze lopen durf ik mijn been er niet overheen te gooien. Vandaag bleef ze voor het eerst doodstil staan en liep pas toen ik zei dat het mocht OK dan! geweldig paard Haha!

Buitenritje ging verder ook heel goed, een invalidekarretje wat we tegenkwamen vond ze maar vreemd haha, ze ging staan snuiven, maar stond wel braaf stil en ging niet op de loop, dus maar even laten staan en kijken en toen was het goed en konden we weer verder

Toen Arti weer terug in de wei gezet en terug naar stal gewandeld met Samier. Mijn moeder durft steeds meer Haha! Ze heeft nu de heenweg en de tijd dat ik met Arti bezig was met Samier gewandeld OK dan!

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 15:08

haha gaaf joh dat het goed ging!! en arti stil staan met opstijgen?? goed man! enne tja invalide karretjes zijn natuurlijk ook vreselijk eng Schijnheilig
en goed dat je moeder ook al steeds meer durfd OK dan!

Tindra
Berichten: 2226
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 18:40

Wat fijn dat het zo goed ging Lachen
Heeft Samier nu het zadel gedragen..? Haha! Wel erg praktisch hoor!
Ook leuk dat je moeder steeds meer durft. Over een tijdje kunnen jullie samen rijden. Zij op Arti, jij op Levi. Dat zou geweldig zijn toch Lachen

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 23:32

Fijn dat het zo lekker gaat! Volgens mij ben je heel blij met Arti
Leuk dat je moeder ook steedsmeer met de pony's bezig is.

Ineke2

Berichten: 33112
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-03 11:44

Tindra schreef:
Wat fijn dat het zo goed ging Lachen
Heeft Samier nu het zadel gedragen..? Haha! Wel erg praktisch hoor!
Ook leuk dat je moeder steeds meer durft. Over een tijdje kunnen jullie samen rijden. Zij op Arti, jij op Levi. Dat zou geweldig zijn toch Lachen


Ja Samier is zadeldrager geweest Tong uitsteken En ik zou het waanzinnig vinden, een buitenrit samen met mijn mams Haha! Zit er voorlopig nog niet in helaas, maar ze gaat nu iig al wandelend mee *LOL*