95% van de mishandelde paarden is zelf de dader

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 20:14

Ik kan me jullie bedenkingen goed voorstellen, die heb ik zelf zeker ook!!! Ik geloof ook echt niet dat 95% van de gevallen zelf toegebracht zou zijn, dat percentage ligt volgens mij ook...maar naar hand van het feit dat Sugababe zei (ik kan niet quoten helaas...): Welk paard duwt nou een weidepaaltje in z n (haar) schede?!!!!!!! moet ik toch even iets kwijt...ik heb toen ik mijn vroegere bijrijdpaard aan het rijden was echt met eigen ogen eens gezien dat een hengstige merrie zich zelf helemaal op een hindernispaal liet zakken die in de bak stond!!! We hebben het meteen gemeld bij de stalhouder daar en ik hoop van harte dat ze er niks aan over heeft gehouden, maar het is dus niet onmogelijk...reden om geen hindernissen in de bak te laten staan als je je paard er in los gooit en er niet bij blijft staan...het was echt een heel vreemd gezicht, zal het ook nooit meer vergeten, ik moest echt even 2 keer kijken of ik het wel goed zag... Verward Maar desalniettemin ben ik er van overtuigd dat dit uitzonderingen zijn en dus niet een percentage van 95%...



vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 20:22

De kans lijkt mij idd ook nog geen 1% ...vond wart ik heb gezien ook echt heel bizar om te zien, maar ze liet zichzelf helemaal op die paal zakken... Verward ik vraag me wel eens af in hoeverre de pijngrens van een merrie verandert als ze hengstig zijn... Verward Ken namelijk ook een merrie die als ze hengstig is spontaan gaat staan pissen als ze een beetje spoor voelt... Verward Lijkt wel of ze het dan lekker vind, heel vreemd...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: pony33, senna21 en 126 bezoekers