Folkert en Costa del Weide 2003 + Foto's

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Bolle

Berichten: 722
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Haarlem

Folkert en Costa del Weide 2003 + Foto's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-03 18:41

Folkert is gelukkig dermate genezen van zijn peesblessure dat ook hij op zaterdag 13 juli van een welverdiende vakantie kon gaan genieten.
Dit wegbrengen werd nog een spannende aangelegenheid omdat hij eerst nog een weiland over moest steken waar een Shetland pony stond voordat hij het hek door kon om op het weiland terecht te komen waar de andere paarden al op hem stonden te wachten.
Die Bolle was sedert het begin van zijn peesblessure niet meer los geweest, dus het was begrijpelijk dat ik een soort bom in handen had die elk moment kon ontploffen....
Hij begon ook al van verre te hinniken naar de andere paarden, welke hem bij het hek kwamen begroeten.
Gelukkig hield hij zich, na enig aandringen door ondergetekende, koest en kon ik hem na door het hek te zijn gestapt hem op een fatsoenlijke manier loslaten.
Folkert werd ook meteen door de hele groep begroet, maar liep wel meteen een trap tegen z'n dikke kont op onder het motto "Welkom, maar ík ben hier de baas".
Gelukkig begreep hij dit "vriendelijke" gebaar en hield hij zich in de eerste instantie wat afzijdig, want charmeur als hij is, duurde het niet lang of de eerste merries kwamen hem al opzoeken.
Tot op heden gaat het perfect en vermaakt hij zich prima in deze groep.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bovenstaand stuk en meer is ook terug te vinden op mijn website:

Afbeelding

http://groups.msn.com/Paardenenmensport/costadelweide2003.msnw


Bolle

Berichten: 722
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-03 11:01

Bonte schreef:
Leuke foto's. Lekker dat hij nu toch het land op kan. Met wie staat hij op foto 8??? Met die bles?????

Volgens mij is dat Lucky. OK dan!

Bolle

Berichten: 722
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-03 15:21

Gisteravond maar weer eens bij die Bolle wezen kijken en weer wat foto's Cheese! gemaakt van hem en z'n vakantieliefde(?ruin?). Lovers
Die ouwe sufkop staat echt heerlijk te genieten van z'n vakantie Cool , hij mag lekker nog een extra weekje blijven. OK dan!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Tara_13, Vagabondo en 4 bezoekers