Film: Vigo Mortensen in Hidalgo

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Film: Vigo Mortensen in Hidalgo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-03 23:26

Ik kwam vandaag toevallig op een ander forum deze link tegen: de nieuwe Disneyfilm over Hidalgo met Vigo Mortensen.

http://disney.go.com/disneypictures/hidalgo/main.html

Nog een paardenfilm die deze herfst uit komt. Dan krijgen we eerst nog de film Seabiscuit, dan Hidalgo en van de herfst LOTR III. Zo kom je in geen maanden in de bios, maar deze drie moet ik toch echt gaan zien...

Ik vond Vigo Mortensen al goed te paard zitten in LOTR, ben benieuwd of hij een geloofwaardige cowboy is...

En Disney proclameert nou wel dat het een waar gebeurd verhaal is, maar als je de onderstaande link bekijkt, blijkt hij dus het niet zo nauw genomen te hebben met zijn verleden.

http://www.thelongridersguild.com/hopkins.htm

Hij schijnt niet de enige geweest te zijn die in Amerika in die tijd erg creatief met zijn verleden is geweest. Maakt dat de film er minder om? De trailer ziet er veelbelovend uit, en ik denk dat , als je het verhaal van de film gewoon als verhaal ziet en niet als "the true storĂ¿"je gewoon een amusante avond kunt gaan hebben.

Ik kijk uit naar deze film...

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 23:28

Ziet er inderdaad uit als een leuke film, hoewel het begin me wel erg geforceerd 'grappig' leek. Maar, mooie beelden (van paarden, woestijn, en natuurlijk Mortensen...) en een heel aardig verhaal.

Letizia

Berichten: 12147
Geregistreerd: 24-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 09:41

Weer een film om naar uit te kijken, ik ga um ook zien.

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 10:53

Lijkt me een mooie film.
Maar ik moet eerst nog Spirit kijken gaan ergens Knipoog Bloos

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 12:46

JA ik had er een paar weken terug ook al over gelezen, en ik ga hem zeker kijken denk ik. Maar eerst maar even wachten op PIRATES OF THE CARRIBEAN met JOHNNY DEPP en orlando bloom Haha!