lekker in de regen ;)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-01 09:12

gisteren was het eindelijk eens droog en ben ik lekker met Lois het bos in gegaan. De bak was 1 grote modderzooi dus zijn we maar het bos in gegaan. Het waaide nogal maar was gelukkig droog. Lois liep zich eerst aan te stellen omdat de bosjes nogal ritselden door de wind, maar nadat ik hem overtuigd had dat het maar "bewegend eten" was liep ie weer rustig door Knipoog
Halverwege het bos begon het me toch te gieten. Lang leve de waxjas, maar het was niet koud en er was geen kip in het bos, dus we hebben heerlijk lopen te genieten in de stromende regen Haha!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 11:55

ik heb dat ooit op de fiets. dan regent het en dan kan ik echt genieten van de regen. Zeker als het niet waait en nog niet al te koud is.

Verder ben ik een cehte mooi weer ruiter. e hebben een binnenbak en daar maak ik dan ook dankbaar gebruik van

Riƫtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 14:13

Oh nee, ik rij gerust in weer en wind. Tenzij het natuurlijk te hard stortregent. Als jezelf sompenat wordt en dan verkleumd raakt is er ook geen klap aan. dat was altijd mijn grootste angst. dat, als ik eenmaal een eigen paard had, wel de moed zou hebben met ook iets minder weer te gaan rijden. Maar dat is me in de praktijk wel 100% meegevallen. Ik heb natuurlijk wel dagen dat ik geen zin heb. En dan ben ik maar blij als het in de loop van die dag gaat regenen, voel ik me toch iets minder schuldig! Komt gelukkig niet vaan voor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 14:16

Met een waxjas aan en m'n hoed op m'n koppie laat mij maar lekker buiten rijden hoor! We hebben een binnenbak, maar ik vind buiten gewoon veel fijner!

Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 14:45

Ik had dat gisteren ook. ik d8 gister lekker buitenritje maken.. niet dus.. mnaar na 2 min. werd het ook weer helemaal droog en begon de zon zelfgs te schijnen Tong uitsteken