setjes

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
caro_vt

Berichten: 3605
Geregistreerd: 02-02-03

setjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-03 12:58

nee geen shetjes, maar setjes!

vele ruiters, waaronder bokkers (ik noem geen namen, but you know who i mean Rock-on, dudes! ) hebben van die coole setjes.

bandages, en bijpassend onderlegger, bijpassend rijvestje en pet.

ben je ook zo'n setjesmuts?

zet ze hier Cheese! !

iemand idee wat de nieuwe setjesmode wordt dit najaar/winter?

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 13:06

Ben niet anti-setjes, maar heb weinig bij elkaar passends. 'k Vind het belangrijker dat het degelijk en goed is. het enige bijpassends wat ik heb is een bordeaux halster en touw (gekocht toen ik ging trouwen, mijn jurk was ook heel licht bordeaux). En een bordeaux kleurig sjabrak wat ik in het zelfde jaar als mijn trouwen voormijn verjaardag heb gekregen.

Oh en een bordeaux-kleurige vliegendeken, maardat was toen de enige kleur in Des haar maat...

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 13:09

Bordeaux!!!
Dekje, peesbeschermers, halster(touw)
Kan alleen niet een shirt voor mezelf vinden...wel de sokken Haha!

Zet hier wel een keer een foto neer als ik ook het bordeaux shirt heb gevonden.

*trouwens wel bordeaux transportbeschermers gevonden Party!!

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 13:10

Ik heb wel halster + halstertouw setjes maar verder niks.
Ik heb 1 rijbroek en 1 bodywarmer. Verder een paar shabrakken maar dan is het toeval dat ze bij de rest van m'n kleding passen.
Ik heb geen bandages ofzo dus dat kan ik ook niet combineren!

Ik ben wel setjes voorstander want dat ziet er wel zo verzorgd uit Haha!

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 13:10

*meldt* Haha!
Meestal 2 kleuren, ijsblauw/donkerblauw, caramel/donkerblauw, mocca/zwart, grijs/zwart. Bij sommige kleuren is het best lastig om exact dezelfde kleur te vinden, vandaar.
Ik zoek trouwens nog een schabrak met moccakleur erin verwerkt Haha!

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 13:11

ik heb nou bij al me dekjes dezelfde kleur bandage's Haha! (en dat zijn best veel Haha!)
en rijbroeken in dezelfde kleur heb ik ook ja,behalve rood en paars niet,maar dat vind ik geen mooie kleur rijbroek,dan doe ik gewoon me zwarte rijbroek aan met wel soms zo'n kleur t-shirt (als paars en rood bv)
ik vind het wat verzorgender staan Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 13:12

Ik heb wel eens groene peesbeschermers bij een wit dekje met groene bies gehad voor op wedstrijd

Zo ook met bordeaux rood en daar had ik ook nog een bordeaux onderlegd hoofdstel bij

Dus setjes muts met springen *LOL*

Maar nu heb ik geen setje meer
en ik rij ook nooit met bandages

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 13:14

Mwoah, geen setjesmuts. Ik heb een andere tic: ik combineer gewoon alle tinten blauw met elkaar. Zo creëer je ook een soort van eenheid. Haha!

Ook leuk in combinatie met geel of zwart. Haha!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 13:18

Ik heb wel een paar setjes, maar meestal rij ik met peesbeschermers ipv bandages

heb een blauw setje, met veel verschillende blauwe dekjes *LOL* blauwe bandages en zelf verschillende blauwe en geruite rijbroeken en bijpassende blauwe shirtjes

een grijs setje : bandages, 2 verschillende grijze dekjes en een grijze rijbroek

een wit setje, verschillende witte dekjes, en witte bandages, en natuurlijk een witte rijbroek maar die heb ik alleen aan op concours!

maar meestal rij ik met een blauw dekje(die heb ik de meeste verschillende) en dan een blauwe of blauw geruite rijbroek aan en gewoon met peesbeschermers

ga ff zoeken voor een foto!

Afbeelding

dit is zn grijze dekje met zilveren biesje en zwart randje, heb ook nog een grijs dekje met gouden randje en een iets dikker zwart randje aan de buitenkant.
op dit dekje staat zelfs zn naam!maar dat was nog van 2 jaar terug toen ik op de manege stond, daar verdwenen alle dekjes, behalve de dekjes met naam erop!

Afbeelding

met buitenrijden gebruik ik mn vzh zadel, daar heb ik voor Quentin maar 1 fluwelen blauwe dekje, met naam Tong uitsteken voor dat is eigenlijk destiny's zadel en dat gebruikte ik alleen t 1e jaar dat ik Q had, voordat ik mn dressuurzadel had gekregen(btw we gingen hier buitenrijden, en ons pap maakte wat foto's, Q is de eerste 15 min geen held buiten draait t liefste om of klimt achterop de andere paardjes die meegaan, en ja normaal staat er geen fotograaf op onze oprit, dus dat was eng, vandaar dat ie zo achter die ander kruipt....verder kan ie ook normaal doen hoor!)

maar heb dus blauw geruite broek aan simpel blauw+donkerblauw shirtje, blauw dekje en gewoon zwarte peesbeschermers

hier loopt ie voorop toen we naar buiten gingen(brave Quentin) maar weer een blauw dekje en een ruitejesbroek met blauw erin en een blauwe trui
Afbeelding

heb verder geen duidelijke foto's van mn setjes, maar die zal ik binnenkort eens maken dan Knipoog
Laatst bijgewerkt door Renske_ op 17-07-03 13:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 13:23

Ja, ik heb setjes en een aantal ook (ben setjes verslaafd Haha!).

Foto's:

Afbeelding
Mijn paarse set

Afbeelding
Mijn zandkleurige set (met rode bodywarmer met zandkleur Haha!)

Ik had nog een zwarte set (dekje + bandages heb ik verkocht, de rijbroek + bodywarmer heb ik nog wel), ik heb nog een beige set (geen foto's van), een babyblauwe set (ook geen foto's van), een zwart-witte set (idem) en een donkerblauwe set Haha!. Allemaal bijpassend: dekje, bandages, rijbroek, bodywarmer en petje Haha!.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 13:28

Meld zich!

Dressuur:
Wit
Goudachtig kleurtje
Licht grijs
Donker grijs
2 x donkerblauw
Donkergroen
Mosgroen
Donker mosgroen
Creme
2 x beige
Donkerbruin
Zand
Babyblauw

Springen:
Zwart
Oranje achtig
Lichtgrijs
Donkerblauw
Wit

En bij alles bijpassende bandages, en nee, ik heb er nooit genoeg! Ziek

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 13:31

Ik vind die setjes echt onwijs leuk!
Helaas laat mijn schaarse budget dat niet altijd toe Knipoog
Het enige setje wat ik heb is;
baby-blauw (dekje, peesbeschermers + strijklappen)
En als ik verder iets koop (kwa dekens oid) is het meestal baby-blauw (of het zit er in elk geval in)

Yokie

Berichten: 1708
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Best behoorlijk noordelijk met een dressuurhoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 13:33

*check*

Ik ook! Zie rijfoto in het profiel voor mijn eerste setje (lichtblauw, hoort ook een pet bij maar had ik toen niet op)(en de lichtblauwe rijhandschoenen lagen toen net in de wasmachine Haha!). Maar al met al ben ik nooit uitgewinkeld en mijn setjes gaan zich gestaag uitbreiden

-ik hoor het mezelf een paar maanden nog zo zeggen:" ik koop alleen maar dat wat ik nodig heb. Of het bijpassend is of niet." HAHAHA, nou daar ben ik snel op teruggekomen. Ik had toen dus een blauwe zweetdeken gekocht, maar nog geen maand geleden een heeeele mooie groene erbij gekocht. Gewoon omdat 'ie mooi is. Ik vertel vriendlief dan dat dat moest:" 1 voor op stal en 1 voor op wedstrijd" OK dan!

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 13:36

Ik heb bijna alles zwart, grijs of zwart/grijs dus de dekjes/beenbeschermers/bandages/rijbroek/bodywarmer/trui/t-shirts/en petjes Haha!

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 13:37

Ik heb ook setjes
Ik heb een zwart dekje, met bijpassend zwart zadel, hoofdstel en peesbeschermers en strijklappen Lovers
Ook heb ik een blauw dekje met bijpassende blauwe rijbroek.
Bij het eerste setje heb ik zelfs nog bijpassende leren rijlaarzen OK dan!
Voor de rest rommel ik maar wat aan hoor. Haha!

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 13:45

Ik heb alles in het blauw (diverse tinten, materialen en modellen), eventueel met zandkleurig, gouden of wit randje.

IlsjePilsje

Berichten: 2043
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 14:03

Ik ben niet een setjes-mens. Alles wat ik heb is grijs of zwart, dus ik heb één grote set...
ik zou wel een setjes mens willen zijn (zeker de combies van anouk )
maar ik denk niet dat dat voor mij is weggelegd. Ik denk dat ik na 2 weken met alle kleuren van de regenboog zou rijden, omdat ik de helft van de setjes niet meer terugkan vinden etc etc.....

Katja
Blogger

Berichten: 42175
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 14:04

Ik heb een blauw setje, zandkleurig setje en een grijs setje. Voor ik op Bokt kwam deed ik helemaal niet aan setjes maar ben toch een beetje aangestoken.
Moet zo een kijken welke het beste bij mijn nieuwe paard past anders kan ik zaterdag niet aankomen bij Sjuiim op de clinic.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 14:22

Ik heb ook wel wat setjes maar het mooiste blijft voor mij toch een wit dekje met witte bandages
En als die hoofdstellen en zadels in verschillende tinten bruin kan ik ook niet mooi vinden . Het leerwerk wil ik gewoon in het zwart Knipoog

ghisje
Berichten: 538
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: op de grens van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 14:30

Ik vind die setjes wel heel leuk, maar er gaat zoveel geld inzitten. Omdat cindy een driekleur is het toch al moeilijk om een mooie kleur bij haar te vinden.

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 14:32

Voor suus heb ik welgeteld 1 setje, maar het is dan ook wel een megaknallend setje.
Halster, touw, sjabrakje, bandages en elastiekjes Haha!
Mijn kleren pas ik er echt niet op aan hoor...
Afbeelding
tadaaaa... suus met setje (en m'n zusje die ernaast staat die een beetje rood aan heeft)

caro_vt

Berichten: 3605
Geregistreerd: 02-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-03 16:09

zou zo'n caramel setje passen bij m'n schimmel (en m'n caramelbruine rijvestje?)

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 16:14


Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 16:15

ik heb wel bijpassende sokken Lachen maar die zie je niet onder mijn laarzen.
Ik vind die hoge paardensokken zo geweldig.
Verder heb ik wel 5 petten ofzo, dus altijd wel eentje bijpassend.Ik heb 1 bordeau rood setje, maar niet zo weg van.
Nu heb ik meestal zilver shabrak ( met goud randje Lachen ) en een donkerblauwe.
Zwarte bandages die niet gebruik voor donkerblauw shabrak hoor Lachen
bij pony van donkerblauw shabrak heb ik geen bandages om.

Ik wil opzich nog wel een setje Lachen maar weet niet welke kleur, voor een bruine pony, wie helpt Lachen ?

caro_vt

Berichten: 3605
Geregistreerd: 02-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-03 16:19

caramelbroek en caramel-bandages op een schimmel. super combi. maar best wit zadeldekje zie ik hier?
thnx sjuim
thnx lieke