Drijfnat!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-01 21:38

Kom ik vanavond op stal, stonden de paarden buiten. Had ik niet verwacht, omdat het zulk slecht weer was! Maar op zich lekker, hebben ze in ieder geval beweging gehad!

Het was echt aan het stortregenen en ik besloot om niet eerst te mesten maar om meteen de paarden te redden, die krampachtig met de kont in de regen stonden en tegen elkaar aan stonden om iets beschutting te krijgen.

Nou ik heb het geweten... De ruin wilde niet mee, want dan moest hij met zijn hoofd in de regen, en je wilt niet weten hoe hard het regende, je hoorde gewoon niets meer, zo hard ging het tekeer. Hij verzette zich maar uiteindelijk slaagde ik erin om hem mee te sleuren. Ik liet de paarden in draf naar de stal gaan. Toen alles veilig in de stal stond heb ik eerst mijn jas uitgetrokken en opgehangen. Daar lag meteen een plas onder. Wat was ik blij dat ik sinds een paar dagen groene rubberen laarzen heb! Party!! (ik word al geplaagd dat ik ook een boerin aan het worden ben en je moet ze bij mij in de flat eens zien kijken *LOL* )

Ik was doorweekt, en ik ben al niet lekker, dat word wat morgen op mijn werk! Maar wat ik erger vond, de paarden waren ook drijfnat en ze stonden te trillen, niet normaal. De laatste keer dat ik Razinda zo heb zien trillen was toen ze 42 graden koorts had en meer dood dan levend was. Ik heb het zweetmes eroverheen gehaald, Jur een wollen dekentje op gedaan (en later weer af gedaan) en de rest met stro geprobeerd wat droog te wrijven. Paarden lekker gevoerd en toen ik wilde gaan mesten kwam net mijn stalgenoot aan en die heeft toen snel de boxen gedaan.

Ik kon helaas niet meer rijden of longeren want het bleef maar regenen. Ik was dus alweer vroeg thuis.
Dan mis je een binnenbak wel hoor... Verdrietig

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-01 21:52

??? Verward

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-09-01 08:55

Het wordt inderdaad al weer bijna tijd voor warme chocolademelk enzo! De winter heeft wel iets gezelligs, maar het is wel een nadeel dat je altijd in de kou buiten moet rijden!

Het was inderdaad nog niet echt koud gisteren. Het viel me trouwens op dat Razinda het minste last had van de regen enzo. Maar ja, zij is natuurlijk gewend om in een koppel buiten te lopen, zomer en winter (in de winter met schuilstal) en in weer en wind. Jur is ontzettend verwend door mij! Haha!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-09-01 10:03

Ik woon in een flat dus het is hier nog lang niet koud. Ik kan nog wel een aantal maandjes zonder verwarming denk ik! Party!!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-09-01 14:07

Citaat:
Op 2001-09-05 12:50, schreef Nimber:
ahum ik heb 's nachts de ramen nog open mijn paardjes staan ook lekker nog buiten 's nachts ook met die regen *LOL*



Jij bent echt een bikkel! *LOL*
Nee geen ramen open open voor mij.

Ik had een binnenbak, nu niet meer. Maar ja, nu ben ik ook 400 gulden goedkoper uit per maand. Ik moet toch maar eens regenkleding gaan aanschaffen! *LOL*

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: mooney, Vagabondo en 105 bezoekers