Timon heeft me van me fiets getrokken! Ouwtsj...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Timon heeft me van me fiets getrokken! Ouwtsj...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-03 19:23

Hai Haha!
Ik ging even naar me huis fietsen met Timon, maar dat ging wel goed ondanks het halstertouw losschoot had ik hem snel aan z'n halster gepakt, thuis even het touw gemaakt en toen op de terug weg, we reden langs het weiland dat ook van de weideeigenaar is waar timon in staan. En timon vond het wel prachtig die fjordenmerrie en ineens schrok hij van een hond, terwijl hij er altijd gewoon langs loopt Verward Maar goed hij trok em mee en ik d8 ik laat hem niet los, want dan is hij weg. Maar goed hij trok en trok en toen trok hij mij scheef en viel ik op de grond. Ik klauterde snel overeind, want ja hengstje los gebroken... Dus ik riep snel: HELP HELP! maar er kwam maar niemand. En toen kwam er een busje voor bij en die stopte gelukkig en timon maar draven in die berm voor dat hek bij die fjordenmerrie en aan de ene kan van de berm was hek en aan de andere kant bosjes. Dus toen ahdden we hem ingesloten en had die man hem gevangen. Die man nam Timon even mee naar zijn wei en Timon helemaal wild en steigeren enzo. Gelukkig was het (alweer...) goed afgekomen, maar ik heb wat flinke schaafwonden. Ik ben erg bang dat ik nu niet meer durf te fietsen met hem


Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-03 19:28

Bonney4evver: ik vind het persoonlijk absoluut niet gevaarlijk. Hij is behoorlijk braaf (vraag maar aan Evy of Rytje) en hij luisterd goed, alleen tsjaa... met rijden is het ook zo, soms kan het wel eens mis gaan en val je

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-03 19:48

Haffielover schreef:
Ja, maar met rijden is het meestal niet je eigen sculd, als je met de fiets gaat had je het kunnen voorkomen....


Als je pony schrikt heb je weinig controle over hem... het blijven vlugtdieren Bloos


Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-03 21:05

Whaha Cowgirl! Nee dat sloeg op het ontsnappen. Hij is een keertje snachts ontsnapt, maar gelukkig was dat ook goed afgelopen héhé Tong uitsteken


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Fayyah19, Koekie73, Leedebee, mamabird, sterregoud, Symke, Yavanna en 90 bezoekers