Andere manieren om te zien of Shet drachtig is??

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

gemske

Berichten: 3546
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Dwingeloo

Andere manieren om te zien of Shet drachtig is??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-03 15:22

Hoi Allemaal,
Weet er iemand misschien of er nog andere manieren zijn dan scannen om te zien of een (mini) Shetlander drachtig is?
"Mijn" minishetje is zelf ruim 3, en rond 7 juni drie keer natuurlijk gedekt door een nog-mini-er hengstje. Dat was ook de eerste keer dat we haar hengstig hebben gezien. Daarna is ze niet meer hengstig geweest, wel vanaf drie weken elke paar dagen geschouwd.
Ik zat zelf te denken om een zwangerschapstest voor mensen te gebruiken, maar dat schijnt niet te werken omdat de hormonen niet hetzelfde zijn.
Waarschijnlijk wordt het gewoon afwachten, maar ik zou het natuurlijk leuker vinden om zekerheid te hebben!!
Groetjes Gemma

Pineapple
A thing of beauty is a joy forever (Keats)


gemske

Berichten: 3546
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Dwingeloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-03 19:05

nou ze is dus ten eerste nogal klein, dus ik vind het daarom al zielig. Ten tweede wil ik haar zo weinig mogelijk lastig vallen met dat soort toestanden als het niet per se nodig is. En de prijs is ook wel een reden.
Maar ik vroeg me gewoon af of er nog andere manieren zijn. Zo niet, moet ik gewoon geduld hebben en proberen we het volgend jaar opnieuw. Het was trouwens een verjaardagscadeau cool he!

Pineapple
A thing of beauty is a joy forever (Keats)

gemske

Berichten: 3546
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Dwingeloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-03 23:24

nou ja de prijs is dus niet echt het probleem, maar als het niet nodig is vind ik het toch zonde van het geld. Ik wacht nog wel even af en anders overleg ik nog wel met de DA..
Maar dus geen "makkelijkere" dingen?

Pineapple
A thing of beauty is a joy forever (Keats)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BleikjA, Celebi, Desi_2409, Mark0919, Martje80, Vagabondo en 36 bezoekers