omdraaien tijdens longeren!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

unique

Berichten: 212
Geregistreerd: 04-10-01
Woonplaats: Lienden (gelderland)

omdraaien tijdens longeren!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-03 18:53

We hebben een vierjarige ruin en die zijn we (mams en ik) aan het beleren! Al een weekje gaat het errug goed, ik kan er al lekker op draven, maar nu heeft hij er geloof ik genoeg van! Boos! Tijdens het longeren draaide Spetter (zo heet hij) in een keer om, duz wij weer een volte uitgezet alleen toen deed hij het nog! Na een tijdje was Spetter zo moe dat hij het maar opgaf! Haha!
Het irritante is dat hij het alleen rechtsom doet en heel onverwacht! Je kan hem echt met geen mogelijkheid vasthouden! Maarja morgen maar weer proberen! Lachen


unique

Berichten: 212
Geregistreerd: 04-10-01
Woonplaats: Lienden (gelderland)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-03 19:08

Ik heb wel geprobeerd om met de zweep haar aandacht erbij te houden, maar dit werkte helaas niet!

unique

Berichten: 212
Geregistreerd: 04-10-01
Woonplaats: Lienden (gelderland)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-03 19:13

Misschien wel, maar hij doet het alleen in galop en ik zie mezelf er nog niet naast rennen! Het is ook nog eens een super zwaren bak, maar misschien vind ik wel een vrijwilliger...........

unique

Berichten: 212
Geregistreerd: 04-10-01
Woonplaats: Lienden (gelderland)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-03 20:22

We zetten hem altijd bij, dat gaat erg goed! nu heeft m'n broertje even geholpen! Hij werd zittend door de bak heen gesleept! Maar het heeft wel gewerkt, m'n broertje was hem mooi de baas! Maar een dubbele lijn is misschien ook een idee ja!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BimAsSpi, Mark0919, Vagabondo, XladyX en 33 bezoekers