Voor het eerst met trailer .........

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
minkieboy

Berichten: 1722
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: Friesland

Voor het eerst met trailer .........

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-03 13:44

Nou vandaag even voor het eerst met onze trailer bochtjes achteruit geoefend,en goed dat het ging Frusty
Ik stuurde telkens weer de verkeerde kant op Schijnheilig
Manlief had gelukkig erg veel gedult met mij Haha! we gaan deze week nog maar een paar keer oefenen geloof ik
Valt me echt vies tegen hoor. Knipoog


minkieboy

Berichten: 1722
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-03 14:35

gewoonIsa schreef:
Moeilijk he? Ben je aan het oefenen voor je E-rijbewijs?? Succes!

Echt wel moeilijk,had ik niet verwacht hoor,maar inderdaad met de tijd maar wel voor het e-rijbewijs,maar eerst even flink oefenen Bloos Knipoog


minkieboy

Berichten: 1722
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-03 15:37

ArwenLune schreef:
Ik rijd morgen af voor m'n E... eigenlijk is dat achteruit me nog meegevallen. Ik heb het betrekkelijk snel weten te leren. Nou gaat het wel makkelijker met de rechthoekige trailer v/d rijschool als met een paardentrailer...


Heel veel succes morgen ik hoop voor je dat je het haalt,maar dat vertel je ons dan vast wel Knipoog

minkieboy

Berichten: 1722
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-03 16:20

Moritz schreef:
suc6 morgen! OK dan!

Ik ben nog van de generatie die het E-rijbewijs cadeau kreeg bij het B-rijbewijs! Haha!

Maar..... ik kan niet achteruit rijden met de trailer, hij staat startklaar, maar ik heb steeds smoesjes om het niet te hoeven doen.......(te warm, geen tijd....vorige week geen auto Schijnheilig )


Hahaha gek mens,gewoon doen man kun je ook een mee doen met bokt ritten dat ligt tenminste wel in mijn planning Haha!

minkieboy

Berichten: 1722
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-03 10:14

Jaja waar een echtgenoot/vriend met E rijbewijs wel niet handig voor is Rock-on, dudes!
Ik ben vandaag weer met manlief op stap geweest met de trailer,hij wou weer op hetzelfde stuk oefenen totdat ik daar allemaal mensen zag,ik snel rechtdoor rijden Doei, doei ,ja je denkt toch niet dat ik een beetje ga oefenen waar jan en alleman bij staat te kijken Bloos Schijnheilig wordt ik dus echt dood zenuwachtig van Nagelbijten / Gniffelen
Willem een beetje pist moest me niet aanstellen,maar hij werd snel blij want we kwamen een mooi stukje tegen waar ik volgens Willem wel mooi even kon gaan oefenen met het achteruit insteken van de trailer,zweet brak mij aan alle kanten al uit Verward
Maar wonder boven wonder ging het toch best wel goed,oke niet perfect maar het is me gelukt,en dat terwijl ik gisteren dat klere ding niet eens door een bochtje kon krijgen
Dus al met al ging het best wel goed vandaag,en dat vond Willem ook nou als hij dat zegt dan is het ook echt wel zo hoor Knipoog
Ben best tevreden hoe het vandaag ging. OK dan!

Ene Jurenko dat geheugen steuntje van je zal ik onthouden want dat is inderdaad wel heel erg handig
Ik denk namelijk ook nog te veel na welke kant ik op moet sturen Verward Schijnheilig Knipoog

minkieboy

Berichten: 1722
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-03 11:01

Fabiƫnne1 schreef:
Ik heb gisteren ook geoefend met het trailer rijden. Mijn vader vindt het beter als ik eerst een beetje het gevoel heb hoe zijn ding voelt achter de auto. Anders ben ik naar mijn idee al 3 lessen verder voordat ik weet welke kant ik op moet sturen.
Harstikke goed dat het al beter ging Minkie! Ga je ook nog lessen nemen? Ik had dat ook niet gedaan waar iedereen bij stond hoor! Ik heb geoefend op het erf van een vriendin van mij, die hebben plaats zat.


Nee ik ga voorlopig geen lessen nemen,ik mag nog zonder E rijbewijs rijden,heb namelijk mijn trailer terug laten keuren in gewicht
Maar ja over een paar jaar ben ik dan natuurlijk wel de l.u.l maar dan heb ik in elk geval al wat ervaring en dat scheelt een heleboel in de beurs Haha!
Moet wel even goed oefenen voor 27 juli want dan wil ik ook eindelijk eens mee doen met een boktrit
Maar mocht ik de trailer klem rijden dan zijn er vast nog wel mensen die me dan uit de penarie willen helpen Schijnheilig Haha!

Ene Nienke ik weet nie waneer jij bent weg gegaan maar de trailer hebben we 28 juni al gehaalt Lachen
Heb mijn schoonvader al even lief aangekeken want er moet nog wel even het een en ander aan gebeuren.

minkieboy

Berichten: 1722
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-03 11:31

Naz schreef:
Is het die witte Heja trailer? Dan heb ik 'm wel gezien, vroeg me al af van wie die was Haha!


Ja klopt dat is em Haha!

minkieboy

Berichten: 1722
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-03 08:45

Koppig schreef:
Ik zat me al de hele tijd af te vragen waar jij nou heen ging met die trailer...? Maar dit verhaal maakt het allemaal duidelijk! Ach als jij kan oefenen met de trailer en als je daarbij hulp van je man krijgt is toch super? Is tegenwoordig harstikke duur allemaal!
Succes ermee! Waar ga je trouwens oefenen? Of is dat geheime info?


Nou eigenlijk is het geheime info ja Bloos
Nee hoor flauwek.u.l,het industrieterrein bij de A7 lekker rustig OK dan!
Geen pottekijkers enzo,daar kan ik echt niet tegen he als iedereen er bij staat te kijken dan gaat het gelijk verkeerd Ziek Party!!
Gistermiddag Minco nog even een paar keer in en uitladen,hij durft niet zo goed meer doordat Cindy laatst zo stond te steigeren in dat vrachtwagentje Verward
En we zijn nog even een blokje door Drachten gereden met Minco in de trailer Haha! Haha! hij gedroeg zich echt super OK dan!
Ja ik zie het helemaal zitten hoor
Zaterdag ga ik waarschijnlijk even met Joyce en Andrew naar trimunt te hobbelen Haha!

minkieboy

Berichten: 1722
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-03 09:55

smurf schreef:
tja ik zal volgende week ook es gaan oefenen met achteruit rijden, ik heb de trailer startklaar staan, maar nog geen tijd gehad Schijnheilig

Als die knol er nu ook nog zo inloopt, zou het helemaal handig zijn, maar dat is nog een kwestie van uren.... met minstens 3 man en zie die maar eens te vinden (met geduld, die niet gaan meppen en schreeuwen!) Verward


Ja dat is echt een hel he om ze in de trailer te krijgen >;)
Dan krijg ik inderdaad ook wel eens de neiging om ze een schop in hun kont te geven Schijnheilig niet dat ik het gedaan heb hoor Haha!
Met Minco ging het e tweede keer al een stuk beter,daar ben ik ook wel erg blij mee.
Ik wil hem eigenlijk met de tijd zover zien te krijgen dat ie in zijn uppie de trailer inloopt en dat ik dan rustig de stang achter zijn kont kan doen en de laadkep kan sluiten zonder gemier Knipoog
Daar droom ik nu al van Dromen
Maar dan zal ik wel heeeeeel veel met hem moeten oefenen en heeeeeel veel geduldt moeten hebben Schijnheilig Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: anoushka, IASCrawler, ikkedus, JeRekers, Nicollevs, NorwayFjord, Vlindy, xXutopiaXx en 38 bezoekers