het is allemaal zo verandert

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

het is allemaal zo verandert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-03 12:54

Met weemoed denk ik soms terug aan de "goeie ouwe tijd". Zonder zadel scheurde ik op mijn verzorgpony's heel de polder door, ik sprong over greppels heen, maakte mijn eigen barrel race, en ging plat door de bocht. Ik reed zonder neusriem, want dat stond zo gaaf, reed met sporen voor het zelfde principe. Was het warm? Sportschoenen aan, en een cap had ik niet eens. Ik kende bijzonder weinig angst, en als ze dwars waren kregen ze op hun flikker (met als gevolg vaak rodeo), het boeide me allemaal niet.
Als ik nu die jonge meisjes bij ons op de manege zie, die zo'n lol met hun pony's hebben, maar wat ik nu eigenlijk roekeloos gedrag vind, terwijl ik het zelf vroeger ook deed.
Als Jamaica buiten dwars is, durf ik haar nauwelijks op haar flikker te geven, bang dat ze ervandoor schiet en geen rem meer heeft. Ik heb geen lef meer, zelfs in de bak durf ik niet knoerhard een barrelrace te rijden. Ik durf niet zonder zadel te galoperen, terwijl ik zelfs zonder zadel heb leren rijden.
Veel mensen zeggen dat het komt omdat je ouder wordt, en ik ben er natuurlijk ook een keer grandioos vanaf geknald, maar toch, af en toe kriebelt het echt, en ik wil ik weer het meisje van 14 zijn, en gewoon lekker scheuren....
Zijn er meer mensen die dit hebben?



LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-03 15:22

ik moet wel zeggen, het is bij mij nooit gruwelijk fout gegaan. Ben 1x met springen met pony en al onderuit gegaan omdat ze niet uitkwam en met haar voorbenen tussen de balken terecht kwam

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-03 15:26

hmmz, toen niet hoor, ik had een zere rug (kwam op een steen terecht) en de pony haar linkeroor is nu 1 cm korter dan de rechter (pony (erna) sloeg over de kop toen ik er al naast lag) Maar 2 weken later waren we weer lekker aan het springen

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-03 18:21

voorbeeld kawa, zo hoog als jij springt.... echt niet hoor!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bielsje, Freekfuchs, MariekeS_, onpaard, turtlelito en 67 bezoekers