Nieuwe Trailer gekocht

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Nieuwe Trailer gekocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-03 21:26

we zijn vandaag 1,5 uur wezen rijden om 'even' een trailer op te halen Haha! . Mijn ouders hadden de trailer al zien staan toen ze in Limburg op vakantie waren anderhalve week geleden. Maar ze wilden hier nog in de buurt kijken.

Dat hebben we gister gedaan, we hadden namelijk het adres van de fabriek van Heja gekregen in Garderen. Maar dat was echt een grote afzetten. Rotte trailer waar hij nog heel veel voor moest hebben enz. EN hij had ons eerst ook een uur laten wachten, wantr hij had pauze. Ik had dus eerst gebeld en hij zij dat hij om drie uur diucht ging, maar niet dat hij ook nog pauze had. We wilden eerst ook weg gaan, maar we zagen wel een trailer dat ons wat leek. Dus zijn we even het dorpje in geweest. Maar hij kwam dus later terug en vroeg zoveel voor die trailers dat we naar Wezep zijn geweest.

Bij HZ-ruitersport hij had niet echt de trailer die we zocht, maar wel normale prijzen. Hij zou ons ook bellen als hij weer wat binnenkreeg.

Toen we thuis waren hebben we die man in Limburg, Wijnhoven, in Sevenum. Gebeld, hij had de trailer nog steeds. Dus vandaag konden we hem nog ophalen,. Ik had de trailer dus nog niet gezien. Maar vond hem echt mooi (ik moest hem dan ook betalen Haha! ). Een groene Heja, 5 sterren.

De trailer is helemaal in goede staat, en er hoefd verder niets mee te gebeuren, dus daarom hebben we deze ook genomen. We hebben hem gelijk mee naar huis genomen. Dus nu hoefd bel ook niet meer elke week naar les te lopen Cool .


Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-03 21:54

bij Wijnhoven, ze waren speciaal voor ons open. Het was gewoon bij een huis, daarom konden we langskomen. Wel een blauwe auto, maar dat maakt me niets uit Haha!. Mijn broer stelde ook al voor om hem blauw te maken, maar dat doe ik absoluut niet. Hij komt uit 1993, maar dat is niet te zien.

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-03 18:52

dank je


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 151 bezoekers