vangen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Snoevie

Berichten: 18203
Geregistreerd: 13-07-03
Woonplaats: Westwoud

vangen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-03 16:56

ik ging vandaag naar de manege waar ik altijd rij om mijn 2 lievelingspaarden te verzorgen.de 1e,Opus,is een doodgoeie lieverd,die echt nooit wat uitvreet.maar vandaag ging ik hem uitgebreid wassen,want het is mooi weer en hij was nogal smerig......dus ik m lekker wassen en afspoelen,en toen hij klaar was maakte ik hem los van de muur van de spuitstal,maar net op dat moment nam meneer de benen en rende de buitenbak in,die nogal modderig is...........en natuurlijk ging hij daarin rondrennen en rollen,dus nadat ik hem na een half uur gevangen heb,moest ik weer opnieuw beginnen.
daarna haalde ik mijn andere lievelingspaard uit zijn stal,die haast niet vies was,maar wel een poetsbeurt kon gebruiken.dus hij werd lekker geroskamd en geborsteld,en nadat ik hem in zijn stal had gebracht,ging hij rollen in zijn eigen mest,en ook toen kon ik weer opnieuw beginnen.
echt,die paarden zijn allebei schatten,maar toen baalde ik toch wel een beetje.............

iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 17:31

Oeps jah! wel een beetje zielig voor jou! Gemene paardjes hoor! zo ken ik er nog een paar!!!

iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 17:32

Oooowja WELKOM op bokt trouwens. Zie dat dit je eerste bericht is.

Snoevie

Berichten: 18203
Geregistreerd: 13-07-03
Woonplaats: Westwoud

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-03 18:00

thnxxxxxx,leuk forum trouwens.ik ben getipt door trudy,maar ik weet niet hoe zij hier heet.

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 18:59

ja idd welkom op bokt Haha! ... ja soms heb je van die dagen dan kun je ze wel wurgen...ook al zijn het schatjes normaal gesproken... mijn verzorg fjord is ook zo Verdrietig

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 20:00

Welkom op Bokt!
Nou lekker zeg... Soms heb je van die dagen Tong uitsteken

Snoevie

Berichten: 18203
Geregistreerd: 13-07-03
Woonplaats: Westwoud

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-03 08:53

thnxxxxx..........ja inderdaad soms heb je echt van die dagen

simone14
Berichten: 9
Geregistreerd: 01-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 18:18

he ik had ook zoiets stoms vandaag..
ik denk kga me pony gewoon ff losgooien in de bak....ja die denkt ook hallow..ik wil helemaal nie rennen met dit weer..dus ik had in de opening 2 tuinstoelen gezet zodat ze er nie door ging want normaal snapt ze het wel dat dat dus niet kan..wat denk je ..was ze lekker aan het galoperen schiet ze ineenkeer over die stoelen heen..ik als een gek erachter aan..was ze gelukkig nie van het erf afgerend!! en heb der gelukkig wel weer kunnen pakken...maja dit soort dingen zoet ze wel eens vaker..ze kruipt ook onder schrikdraadjes door..dus ik heb een speciaal landje met 2 draadjes haha Tong uitsteken maar voor de rest is het echt een schatje..alleen een tikkie ondeugend..

Tanjake

Berichten: 1049
Geregistreerd: 11-02-03
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 18:34

*LOL* sorry maar moest toch een beetje lachen. Paarden kunnen toch enorme lieverds zijn, maar soms... Haha! Ach hebben ze lekker extra veel aandacht gehad Knipoog