Zwak voor zwart

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 01:54

geef mij maar een leuk bruintje met wat wit Haha!
of echt een helemaal pikzwart chique dressuurpaard!klein wit voetje/kolletje mag nog wel!

of een hele donkere koffievos, met achter halfhoge witte voetjes, en voor 2 beetje witte voetjes en dan een leuk kolletje of blesje(die staat er een bij mn instructeur op stal, jaarling hengstje, v. OOSeven, kwijlbeestje!net als zn pappa!)en zo een rijdt er ook bij mn club, echt zo mooi!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 10:05

haha ja eigenlijk heb je wel gelijk botervlieg!

maar als je dan zo ver bent dat je een eigen paard mag, dan zoek je toch door totdat je het i jouw ogen perfecte paard(dus ook in de 'goede' kleur) hebt gevonden!

al had ik niet echt naar de kleur gekeken, had beide keren dat ik mn paard kocht bijna een zwarte, en op t laatste moment dus alle2 de keren tegen een leuk bruintje aangelopen!
de 1e keer is dat superged uitgepakt, qua karakter, gezond bleef ze helaas niet

2e keer had ik toch die zwarte merrie moeten kopen!kon ik een M proef en een B parcourtje mee springen bij het proefrijden!t paard dat ik heb gekocht kan ik dat na 4 jaar amper mee....

volgende keer kijk ik dus ook niet naar kleur(deed dat ook niet de andere keren hoor) maar ga ik dus voor t paard dat het allerfijnste onder t zadel is, en dat die dan ietsjes minder uitstraling heeft, das jammer dan, maar dan heb ik er met t rijden toch meer plezier van dan aan een of andere dwarse patser!

(en nu, na 4 jaar, vraag ik me opnieuw af waarom ik een 7 jarige M2 dressuur merrie + L springen, niet heb gekocht en wel een 5,5 jarig M1 dressuurpaard dat superdwars is....en ik weet t nogsteeds niet!)

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 12:27

Irmaatje schreef:
Vossen zijn heel lief inderdaad,
ik ben ook helemaal gek op een vos!
hahaha ik ken me toch een stel verschrikkelijke vossen qua karakter!!
kleur&karakter hebben nix met elkaar te maken hoor!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: journee, karelien, Karintich, Titsia en 100 bezoekers