100 bericht en gister stom gedaan

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37242
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

100 bericht en gister stom gedaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-03 18:49

Dit is mijn 100 e berichtje.

Gister heb ik ontzettend stom gedaan Bloos en mijn paardje onnodig gekweld, zo zie ik het zelf tenminste. Ik voel me schuldig en de braverd doet uiteindelijk ook nog wat ik vraag, terwijl hij onmogelijk normaal kon lopen.

Dit is er gebeurd.

Sinds kort heb ik een westernzadel omdat ik niet meer op een gewoon zadel kan rijden. Maar ik heb hem tot nu toe nog niet zelf kunnen opzadelen omdat de kracht daarvoor ontbrak.

Gister lukte het eindelijk zelf. Toen ik aansingelde had ik wel het idee dat de singel wat ver naar voren zat maar in mijn enthousiasme er verder niet meer naar gekeken. Slapen Slapen Bloos .

O Connor wilde daarna wel niet zo graag de bak in (hij meldt eigenlijk altijd op die manier dat er iets niet in orde is) maar liep uiteindelijk wel door.

Ook met aandraven liep hij gigantisch te protesteren (niet zo gek als je je schouders niet kan gebruiken). Maar zelfs dat deed hij uiteindelijk wel.

Na een 20 minuten rijden, gelukkig voornamelijk stap en een beetje draf ben ik gaan uitstappen op de straat en toen merkte ikpas dat er niets niet helemaal goed zat, bij elke stap voelde ik de bladen op en neer bewegen.

Toen kwam ik er achter dat ik het zadel een slordige 15 tot 20 cm te ver naar voren had gelegd, dus op zijn schoudergewricht in plaats van er achter. Hij kon zijn stap dus gewoonweg niet afmaken, en toch als een braverd na wat protest doen wat ik van hem vraag.

Ik schaam me werkelijk kapot en heb mijn excuses aangeboden al heeft hij er niks aan. Dit is me in ruim 30 jaar rijden nog nooit overkomen, maar ja ik geloof dat alles een eerste keer moet hebben.

Dit gebeurd me dus nooit meer hoop ik. Arm paard.

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 19:09

ach, je paardje had vast ook wel door dat je het niet expres deed!

Geef m maar een dikke knuffel en heel veel snoepjes Haha!

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37242
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-03 19:16

Die heeft hij dus extra gehad en hij was net zo blij dat ik weer ging rijden, stond helemaal opgewekt naar het zadle te kijken, zo van jippie ik mag weer. En dan krijg je dit.

Ik hoop niet dat hij er trauma's van krijgt.

Ben je als paard net van een hardnekkige nekblessure genezen(ongeluk in trailer gehad) krijg je dit weer, en hij is pas 4. de arme ziel.

ebbeltje
Berichten: 1472
Geregistreerd: 22-05-03
Woonplaats: heilooooooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 19:32

gelukkig heb je er wel spijt van Lachen
ik bedoel er zijn ook ruiters die het helemaal niet erg vinden als zoiets gebeurd..... Boos!
maarja kan gebeuren toch,het is wel minder voor je paard maar hij vergeeft je wel denk ik hoor Lachen