verslag nrps keuring in assendelft!!!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 23:26

Mijn keuring verliep niet helemaal zo als ik het gedacht had.Na 4 jaar in de hoogste regionen mee gelopen te hebben op Ermelo(1x Nationaal Kampioen)vond deze jury dat Flair niet keurwaardig was.Ik kreeg wel een uitnodiging voor Ermelo,maar Ragazzi moest ook een 1e hebben anders ging het verhaal niet door.Ragazzi kreeg dus een tweede omdat hij kromme voorbenen zou hebben Verward Ik denk dat alle andere keren de jury een klein beetje verkeerd gekeken hebben
De zadelrubriek maakte het gelukkig weer een beetje goed;Ik werd eerste bij de E pony's


FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 10:41

De zadelrubriek was juist mijn hoogtepunt!Mijn probleem is alleen dat Flair 4 jaar bij de eerste 3 van Nederland heeft gelopen en nu niet Keurwaardig zou zijn.

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 22:08

Dat ze strenger zijn in de beoordeling is op zich wel goed.Alleen viel er geen pijl op te trekken op de manier waarop ze aan het keuren waren.

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 01:23

He Marjolein!
Goed gepresteerd?Niet zo bescheiden!Jullie hebben geweldig gepresteerd ,en niet alleen in Assendelft maar tot nu toe op bijna alle keuringen!Hartstikke goed!!!! Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Carowl, Claudia1993_, GrapeshotBot, nick_en_ik, XladyX en 19 bezoekers