onbegrip van niet paardenmensen

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 22:14

Het eerste waar mijn ex over negon was de tijd die ik er in ging steken, het geld kon hem niet eens zoveel schelen.
Maar hij had verwacht dat ik 2 a 3 keer in de week naar de paarden zou gaan.....eh ja Verward
Toen die begon over dat de kinderen dan weinig aandacht zouden krijgen en hij ook en dat die op die manier niet serieus een toekomst met ene gezin kon opbouwen was het eigenlijk wel een beetje over....kom op zeg..ik ben 22....ik heb nog helemaal geen gezin en kids...dus maak me daar ook niet druk om.

En ook mensen die bij ons in de winkel komen, me niet eens kennen verder en dus niets te zeggen hebben, laten ook even weten tegenover mijn huidige vriend dat die het nog moeilijk gaat krijgen met zo'n paardenmeid.
Altijd weg van huis, altijd geld uitgeven aan dat beest.
Niet koken en geen opgeruimd huis...

Gelukkig is mijn vriend daar heel makkelijk in, hij kan ook koken en heeft ook ene dure en tijdrovende hobby.
En hij houdt niet van meiden die schaapachtig achter de geraniums met een potje thee op hem zitten te wachten Haha!

Dus ik hoop dat jouw vriend er ook zo over denkt, ik heb halsoverkop ook een jong ding gekocht, en ja er gaat veel tijd inzitten.
Maar een beetje vriend ziet vanzelf wat je er voor terugkrijgt.

En je schoonma lekker laten gaan, zielig om op deze manier iemand na te trekken.
Jij hebt het naar je zin, je vriend vast ook wel anders zou die je vriend niet meer zijn Knipoog
Dus lekker zo door gaan hoor

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"



Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 22:15

PS: wij zijn lekker naar Turkije geweest in februarie en begin augustus gaan we drie weken naar italie Haha!
Laat je schoonma daar maar eens een puntje aan zuigen Tong uitsteken

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 22:30

Bij mijn ex was het op een gegeven moment niet meer leuk, zelfde situatie als hierboven maar dan minder leuk geeindigt.
Ik had op een gegeven moment eff snel gestofzuigt omdat ik daar ook rond wandel en doe dus ik mag ook wel wat doen toch?

Komt zijn moeder binnen, kijkt om zich heen en pakt de stofzuiger, gaat alles lopen stofzuigen, kijkt zijn slaapkamer nog even na *waar al mijn lingerie toendertijd nog keurig op ene kast lag omdat ik er zelf nog geen had in zijn huis* en begint te ruimen en te doen.
Syl had daar toch geen tijd voor.
Toen ze weg was hebben we daar toch een ruzie om gehad.
Ze heeft denkbeeldige pluisjes gestofzuigt, en ik moet mijn lingerie enzo gaan verstoppen omdat ze overal binnen walst!!!
Stofzuigen heeft die nooit tegen kunnen houden *syl had daar toch geen tijd voor* maar de slaapkamer mocht ze pertinent niet meer in.

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: bente_sat, dierenfan, Dnies90, GoogleAdsense, Maanon_, PetalBot en 6 bezoekers