't is een zwaar leven als pony.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Karan

Berichten: 4
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Mierlo

't is een zwaar leven als pony.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-03 21:52

Vandaag ging mijn baasje weer eens op mijn rijden. Geen probleem, doet ze vaker.

Ik was lekker in de bak met mijn vriend Yordi. Een anglo-arababiertje. Ik zat in galop en ik zag dat Yordi de andere kant op ging. Dus ik wilde erachteraan. Normaal mag ik dat niet, maar nu wel! Ik was al lichtelijk verbaast moet ik wel zeggen. Maar we zaten nog in galop. Dus ik moest in de linkergalop doorgaloperen op de rechterhand. Had ik mezelf dus een beetje tuk.

Daarna moest ik ook nog eens wijken in galop. Ik heb het deze keer maar braaf gedaan maar ben al plannen aan het smeden voor de volgende keer.

Maar toen! Ik moest stil gaan staan en echteruit. Kijk dat vind ik dus niet normaal. Paarden horen niet achterwaarts te gaan. levensgevaarlijk. Er kunnen zo maar roofdieren op je rug springen. Ik weigerde dus consequent. Helaas ging Heike ook net zo consequent door. En daar zit het probleem.

Ik wilde best een compromis sluiten. (zo ben ik) maar daar wilde Heike niets van weten. Dat vind ik nu zo flauw. Ik bedoel ze mag al op mijn rug zitten. Ik gallopeer als zij dat wil, ik draaf als zij dat wil en....

hmm nu ik erover nadenk. Ik galoppeer ook wel eens als ik het wil. Maar daar gaat het nu niet om. Boos!

Uiteindelijk na lang vragen, ben ik maar een paar pasjes achterwaarts gegaan. Maar niet zoveel en met lekkere kleine pasjes. Bovendien nog lekker scheef ook.

Zo, even mijn baasje laten zien dat ik ook een mening heb!

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 22:25

*LOL* *LOL* Hahahahahaha *LOL* *LOL*

Eigenlijk.. Karan, had ik niet anders van je verwacht dan dat je een eigen mening hebt en die ook wel duidelijk maakt.
Toch goed van je dat je tóch nog achterwaats bent gegaan.
Enne.. de volgende keer wat grotere passen en wat minder scheef ok? Knipoog

horseless
Berichten: 2398
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 22:29

*LOL* *kruipt onder bureau vandaan* *LOL*

Maar Karan, volgende keer toch maar recht achteruit gaan, met grotere passen...
En wat ben je van plan met dat wijken in galop?

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 22:48

Hahahaha Way to go hoor, vertel je baasje maar hoe het zit Haha!

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 13:10

Hahahahaha Haha! Bij deze verbied ik je al het eventuele contact met mijn paard Knipoog

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 14:00

hahaha,echt grappig om te lezen Haha!
maar ik las in je profiel dat je 10 bent,welke klasse rij je eigenlijk?
trouwens de opa van je paardje,die is echt super mooi,jee die nek....

SuperRoos

Berichten: 7840
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 14:51

haha, leuk, maar het is wel zo denk ik hoor... als je ziet wat sommige mensen van hun paarden vragen, die willen het hele trainingsproces overslaan, maar wel gelijk Z kunnen met een pony van 3,5

niet voor jou bedoelt hoor, haha anders word ik weer aangevallen, maar daar dacht ik aan toen ik dit stukje las, hihi