Jeuh, weer een set compleet!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Yokie

Berichten: 1708
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Best behoorlijk noordelijk met een dressuurhoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 08:29

Ik herken mezelf zoooo in jouw shopgedrag. Ook ik heb zo'n setjes tik (alles moet uni). En wat smaak betreft komen we volgens mij ook een aardig eind in de richting (kersenshirtje )... Zullen we een keer samen gaan shoppen? *LOL*

Jaffel sprak ooit de wijze woorden:"Hij was not amused dat ik als poesierazzi achter hem aan joeg" Haha!


Yokie

Berichten: 1708
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Best behoorlijk noordelijk met een dressuurhoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 11:05

Anoukie schreef:
En Yokie, als jij nou niet zo ver in het noorden zou wonen, zou dat nog eens heel erg leuk uit kunnen pakken ! Komt de tentenkamp bij Hyporama er weer niet aan Verward ??? Ook altijd wel leuk om te snuffelen Haha!.


Misschien maar goed ook dat we niet zo dicht bij elkaar wonen, anders weet je elkaar steeds vaker te vinden voor shop uitjes *LOL* Maar voor een keertje is de afstand best te overbruggen hoor. Ik pak gewoon mijn trouwe broem-broem en reis wel af! Maken we er gewoon een ienieminiemeeting van

Jaffel sprak ooit de wijze woorden:"Hij was not amused dat ik als poesierazzi achter hem aan joeg" Haha!

Yokie

Berichten: 1708
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Best behoorlijk noordelijk met een dressuurhoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 11:19

Anoukie schreef:
Goh Yokie, ik wist trouwens niet dat jij zo'n kwijlpaard had Kwijl ??? Even in je profiel gekeken Schijnheilig Haha!.

Enne, ja een minimeeting, goed idee hoor, maar dan toch maar op de tentenkamp wachten? Misschien dat Shanna wel weet wanneer dat weer is, aangezien zijn bij Hyporama werkt Lachen. Even pbtje sturen Knipoog.


Heb 'm ook nog niet zo lang hoor, sinds mei Party!!

Tentenkamp is goed idee. Laat maar horen wanneer het is!

Jaffel sprak ooit de wijze woorden:"Hij was not amused dat ik als poesierazzi achter hem aan joeg" Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense en 109 bezoekers