Een nachtje stro-slapen...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maroesje88

Berichten: 122
Geregistreerd: 06-07-03

Een nachtje stro-slapen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-03 16:02

Hallo iedereen,
Gisteravond heb ik mijn spulletjes gepakt en ben ik bij mijn paard, MG, gaan slapen! Ik had nooit gedacht dat dat ZO leuk kon zijn!
Ik had een bedje voor me gemaakt op een grote berg stro (lekker zacht ) Ik had ook lekker alle tijd voor mijn schatje, ik hoefde namelijk niet voor donker thuis te zijn. Na een uitgebreide poetsbeurt heb ik nog lekker zonder zadel door de wei gecrosst! Dat was echt wel leuk, want het zadel en hoofdstel lagen thuis (dus niet bij paard). Ik had dus gereden met alleen een halsterje en 2 halstertouwen. Gelukkig is MG zo braaf dat hij dan nog luitserd! Teminste, toen ik wilde gaan draven gaf ie een bok, dat was echt grappig want het leek nergens op Tong uitsteken. Gelukkig was ik niet gevallen!

Na even lekker gereden te hebben was ik vrijgheidsdressuur gaan oefenen met MG. Het gaat echt steeds beter en hij heeft bijna de hele basis al onder de knie! Ik ben toch zo trots op hem! Lovers Daarna heb ik hem lekker stal gezet. MG kan over de stalwand heen kijken en ik was buiten de stal, onder die wand gaan zitten, een tijdschriftje lezen. Komt MG over die wand heen en begint ie allemaal in mijn haren te froetelen! Zo lief! Haha! Toen ben ik lekker in mijn slaapzak gaan liggen om lekker naar het gezoem van alle muggen te luisteren, en natuurlijk naar het gekauw van MG (ik had hem net gevoerd) Toen ben ik lekker in slaap gevallen Dromen .

Ik werd gewekt door MG, hij was zachtjes met zijn hoef tegen de boxwand aan het tikken, echt schattig! Lovers Ik had hem weer gepoets en ben er toen weer zonder zadel en alleen met het halster op geklommen. Hij was dit keer erg lief en deed precies wat ik vroeg *LOL* Daarna weer vrijheidsdressuur geoefend. Toen heb ik gallop geoefend (Hij is een draver en heeft daar moeite mee) Ik had een stukje van de wei afgezet en MG los daarin gezet en toen op commando enzo, gallop oefenen. Na veel protest ging het op het einde steeds beter! Haha! Het was al goed warm en paardje was zeer bezweet. Toen ik hem ffe heb laten rusten heb ik hem lekker afgespoten onder de tuinslang! Hij vond het echt heerlijk!

Daarna heb ik heb zijn ontbijt gegeven. Nadat hij dat op had ben ik ook even opzoek gegaan naar wat voedsel. Toen we allebei klaar waren met eten hebben we samen gespeeld in de wei. Ik probeerde hem te pakken en hij sjeesde er als een gek vandoor, echt die oortjes helemaal naar voren Lovers

Toen het eten een beetje gezakt was had ik weer hetzelfde stukkie wei afgezet en heb ik MG los een paar sprongetjes laten maken. Hij draafde ten eerste heel netjes over de balk heen toen ie op de grond lag. Hij huppelde vrolijk over de balk heen, toen die op 2 emmers steunde. Toen de balk op 2 emmers hoogte lag, vind hij het wel genoeg en hij begon heeeeeeeel vervelend te doen. Weigeren, weggalopperen en bokken en al die dingen, je kent het wel Met veel geduld en geruzie met het paardje is hij toch tot rust gekomen en heb ik hem weer tevreden in zij stalletje gezet, maar wat zach hij eruit! Ik kon het niet laten om hem weer onder de tuinslang te zetten Haha! .

Toen hij weer stralend schoon was heb ik hem weer op de wei gezet. Ik had toen wel heeeeel erg honger en hem mijn spulletje gepakt, en naar huis gegaan!

Het was erg leuk bij MG, dit keer Haha! Haha! Haha!

Sorry voor het lange verhaal maar ik vind het gewoon zo leuk Haha!

Ik hoop dat jullie het toch leuk vonden om te lezen!

cracker

Berichten: 3155
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Bekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 16:32

Klinkt heel leuk, en succes met het oefenen!

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 16:33

leek mee een leuke nacht *LOL* ....vonden je ouders het niet erg dan dat je bij je paard ging slapen ???....ga je vast meer doen natuurlijk Vingers aflikken

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 16:41

Marein, je lijkt nu net een Penny-Meisje Knipoog

Maroesje88

Berichten: 122
Geregistreerd: 06-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-03 17:14

hehehe Tong uitsteken thnx!

Miss_Petit
Berichten: 5447
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 18:28

Waar ik vorige jaar ponykamp heb begeleid, doen ze dat altijd de laaste nacht van het kamp, dat liggen al die meiden ( en enkele jongens) tussen 2 loopstallen in, op het stro...
Prachtig vinden ze dat allemaal Knipoog

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 21:17

Ik heb pas ook een nachtje in het hooi geslapen. Niet helemaal zo leuk als jij het hebt gehad, want ik bleef slapen omdat Yorghos niet lekker was. Maar ik ben wel van plan het nog eens over te doen, en dan wel voor de lol.

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 21:33

Nou, het klinkt wel leuk! Maar het lijkt me wel eng, op dat afgelegen boerenerfje. Daalijk kwam danny ineens de stal binnen, ofzo! Creepy

Maroesje88

Berichten: 122
Geregistreerd: 06-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-03 18:39

Ach ja, als ie komt gaak gewoon heel hard gillen Tong uitsteken

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 19:02

wat leuk zeg!
ik heb wel eens in de wei geslapen, maar ja eigelijk slaap ik altijd al bij m'n paardje in de buurt Haha!

Maroesje88

Berichten: 122
Geregistreerd: 06-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-03 19:05

haha jah, you lucky bird Tong uitsteken

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 19:06

x_MG_Love_x schreef:
haha jah, you lucky bird Tong uitsteken

thank you Haha!

jij weet nou ook hoe het is Knipoog heeel fijn!