Haflinger modepaarden....

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 16:58

ze zijn gewoon veelzijdig, het ideale huispaardje. ik ben zelf niet echt voor de haffen (ook niks tegen hoor), dit is opbectief. ze zijn ideaal voor jongere kinderen die bv een stoere fjord niet kunnen intomen, voor wie een tinker te groot is. een shet te klein... een echt huispaardje, makkelijk in houd en onderhoud. daarom misschien?

Enya - Daya :-)


ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 17:54

en ik bedoelde ook wel kinderen die kunnen rijden... aan een onervaren kind ken ik sowieso geen enkel paard noch ras toe. ik bedoel qua karakter, grootte, etc...

Enya - Daya :-)

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 18:06

dat klopt, maar dat hebben shetten ook bij uitstek en zij zijn gewoon ook bij uitstek kinderpaarden genoemd. ieder paard en vooral pony heeft z'n streken. vanaf ze die aankunnen, zijn het dé ideale paardjes Lachen

Enya - Daya :-)

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 19:12

k had 't dus echt wel over de grootte en dat ze niet zo stoer zijn als een fjord kan zijn.

Enya - Daya :-)


ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 20:02

ik bedoel met grootte de stokmaat
dus kleine kinderen rijden met pony, die een kleinere stokmaat hebben dan paarden. (oh als je dat bedoelt: dat was idd geen vgl met de fjord)

Enya - Daya :-)

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 16:15

Feetje schreef:
Fjorden zie je hier bij ons in de buurt bijna helemaal niet. Bij ons in het dorp misschien 3-5.


en dat is bijna niet? als er in ons dorp 2 haflingers staan, is dat het meest vertegenwoordigde ras Haha!
er staan er ook gewoon twee. echt ontzettend veel.

Enya - Daya :-)

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 17:31

dola schreef:
Dus nu wou jij tegen mij zeggen dat ik mijn pony niet ken...


NEE, dat je elkaars paard niet kent zei ze.
trouwens, er kunnen best heel erg vervelende haflingers rondlopen, maar over het algemeen zijn ze net als veel andere paarden gewoon heel lief (zelden is een paard van bij de geboorte echt stout, immers).

DAT, gecombineerd met de voordelige hoogte, de veelzijdigheid, maakt de haflinger naar mijn mening in bepaalde streken een MODEpony. en ook een kinderpony maar daar ging het niet over.
hier zijn haflingers idd in. daar val ik absoluut niet over, al heb ik liefst een groter paard.

Enya - Daya :-)

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 18:12

pb's zijn persoonlijk de inhoud ook. kan je aaaal de rest even via pb laten, en dit topic laten voor wat het bedoeld is? hierbij geef ik het goede voorbeeld Lachen met een qoute van mezelf hierevenboven Lachen

trouwens, er kunnen best heel erg vervelende haflingers rondlopen, maar over het algemeen zijn ze net als veel andere paarden gewoon heel lief (zelden is een paard van bij de geboorte echt stout, immers).

DAT, gecombineerd met de voordelige hoogte, de veelzijdigheid, maakt de haflinger naar mijn mening in bepaalde streken een MODEpony. en ook een kinderpony maar daar ging het niet over.
hier zijn haflingers idd in. daar val ik absoluut niet over, al heb ik liefst een groter paard.

Enya - Daya :-)


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Tieme en 21 bezoekers