Ik heb zo wa-wa-wa-waanzinnig geshopt...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Ik heb zo wa-wa-wa-waanzinnig geshopt...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 20:52

Omdat je vrije dag wel nuttig moet besteden ben ik vandaag druk geweest met het bij elkaar zoeken van mijn verlanglijstje. Ik heb internationaal gebeld, heb allerlei vage importeurs gesproken maar ik heb nu alles wat ik hebben wil onder handbereik!

De rondgenaaide bruine Passier is gevonden!! En ik moest er toch nog even over nadenken want het is écht een klap geld, maar ja... *zucht* Het is wel zooo mooi. En deze rondgenaaide hoofdstellen zijn ook heel simpel om te bouwen naar een S&T (al weet ik nu al dat ik dan toch een nieuwe wil... Tong uitsteken )
zie:
Afbeelding
(maar dan dus in het bruin!! Kwijl )

Ook ben ik er eindelijk achter waar ik cowboy magic kan kopen. Had misschien eerder op het western forum moeten kijken want het is te koop bij Arthur's Western Store in Uden.

En mijn nieuwe peesbeschermers van N.E.W. komen over een week of 2 binnen bij mijn ruitersportzaak via de eventing shop.

Afbeelding
(maar dan zonder het bont)

www.cowboymagic.com
www.newequinewear.co.uk
www.eventingshop.nl
www.westernstore.nl

Eigenlijk ben ik ook een enorme muts met dit soort dingen. Maar ja, dan heb ik eenmaal iets gezien of geprobeerd en wil ik dat ook graag hebben. En ik heb blijkbaar een vreemde smaak want ik wil altijd spullen hebben die je nergens kunt vinden Verward Nou ja, ik heb er een leuke middag aan gehad Haha! Misschien ga ik wel een ruitersportzaak beginnen als ik stop met rijden, dan mag ik dit soort dingen nog steeds doen maar hoef ik het zelf niet meer te betalen *LOL* Nou weet ik tenminste weer waar ik voor werk als ik morgen weer op kantoor zit...

Dus binnenkort ben ik weer een hoop armer, maar zijn de paardjes weer een hoop knapper! Haha!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 21:11

Zo zo Lotje, da's een goede dagbesteding! Haha! Mooie beenbeschermers zeg! Ik ga nu toch eens neuzen wat cowboy magic is, want daar heb ik nog nooit van gehoord.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 21:13

Cowboy magic is echt superfijn glansspul. Het is een beetje vettig, en daar krijgen ze een hele mooie, diepe glans van, die ook heel goed blijft zitten. Het is wat minder geschikt voor inde staart (maar daar hebben ze ook wel wat voor Tong uitsteken)

Misschien dat de westernmensen hier op bokt het wel kennen

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 21:15

Grinnik, ik had de site even bezocht idd. Maak je snel weer pics van je Rio dochter????

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 23:04

jeetje zulke dingen moet je ook maar net weten, ik had nog nog nooit van die spullen gehoord die je gekocht hebt.
Maar dat Cowboy magic lijkt me ideaal voor keuringen.

Miss_Petit
Berichten: 5447
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 23:06

Ik heb ook dat cowboy magic, blijft echt super lang er inzitten, idd toppie spul Lachen

xxLisaxx
Berichten: 1840
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Zeewolde/Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 23:17

leuke dingen geshopt!!
dat cowboy magic had ik idd nooit van gehoord maar het lijkt me best handig!!
mooi hoofdstel trouwens!!!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Re: Ik heb zo wa-wa-wa-waanzinnig geshopt...

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 08:50

Zep schreef:
En ik heb blijkbaar een vreemde smaak want ik wil altijd spullen hebben die je nergens kunt vinden Verward Nou ja, ik heb er een leuke middag aan gehad Haha!


Je bent inderdaad een beetje vreemd..... Maar goed, die spullen zijn dan ook wel heel gaaf hoor!

En dat glansspulletje... Dat moet goedkomen straks Knipoog