het was leuk weer en lekker rijden -- FOTO

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Samoerai
Berichten: 46
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Brasschaat

het was leuk weer en lekker rijden -- FOTO

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-03 22:13

Hey iedereen,

vanmorgend is de zadelmaker gekomen voor een nieuw zadeltje op het nieuwe paardje te passen. Ik vond het heel leuk, alleen hebben ze mijn favoriete zadel niet in 17" die stomme mensen van stübben toch he, maken ze iets nieuw en dna is het niet in mijn maat Verward I do not understand.

en dan ben ik met het andere paardje gaan rijden, das best veel werk 2 paardjes, ik wens de mensen met meerdere een dikke proficiat!!! Al een geluk was hij heel kalm en rustig en licht in de hand

Afbeelding
dit is Samoerai, een nrps, ik rij er de Z1 mee Knipoog sinds deze zomer -- hard op getraind *LOL* en blij met het resultaat!!!!

dan smiddags ben ik met een ander zadel gaan rijden op het nieuwe paard en dat ging heel goe, en dan lekker gaan uitstappen in het koele bos...het was echt lekker rijden vandaag alleen die stomme dazen mochten wegblijven!!! Ik voelde me echt een moordenares...alles doodkloppen van vliegen en dazen die er waren, mn paardjes werden echt lastig Misselijk maar daarna hebben ze zich goed gedragen!!! brave paardjes

VEEL PLEZIER iedereen met paardrijden,

groetjes

Isabelle, Magic en Samoerai

Krieltje

Berichten: 2992
Geregistreerd: 26-01-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 23:47

Mooi paardje heb je, suc6 ermee!!
Tsja, die vliegen en dazen zijn vreselijk...

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 07:20

Ik had gisteren ook behoorlijk last van de dazen, ondanks mijn spray die normaal heel goed werkt...
Jammer dat het zadel dat je op het oog hebt niet in jouw maat te krijgen is. Heb je nu iets anders op het oog?

Samoerai
Berichten: 46
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Brasschaat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-03 09:16

Ja we zijn nog even naar de zadelmaker gegaan en die heeft een paar zadels laten zien die me wel aanspraken, maar ik wil de tijd nemen, het is toch een zadel waar je nog een paar jaartjes mee doet hé! Ik heb een nieuwe spray ontdekt !!!! Echt een super goede!!! Unicorn noemt ie, hij werkt voor 7-10 DAGEN!!! en is helemaal van natuurlijke producten geproduceerd!!!

Greets

Belleke

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 09:19

mooi paardje...nog succes er verder mee....ja en die dazen enz....zijn iid Misselijk Lips are sealed

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 11:47

Leuk paardje! jammer dat je een fijn zadel vond en dat het niet in die maat was, dat is erg vervelend