Wie weet er nog spelletjes met je pony???

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Alinda

Berichten: 1208
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Boskoop

Wie weet er nog spelletjes met je pony???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-03 13:18

Hoi,
Ik huur donderdag mijn lievelingspony en wou dan graag met een paar vriendinnen een paar spelletjes doen. Maar ik weet zo weinig spelletjes!!! Wie kan me helpen??

Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 13:25

Tikkertje is toch wel mijn favouriet. En die van Dennis ook. Hij word dan echt heet(en dat voor zo'n 'sulletje'). Hij gaat uit zich zelf al achter de gene aan die ik hem aanwijs, wat wel eens resulteerd als die gene een rare beweging maakt dat ik om Dennis zijn hals hang.

Alinda

Berichten: 1208
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-03 14:15

Goed idee dankje Had ik nog nie aan gedacht Lachen

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 14:45

tai lie ho is ook wel een leuk spel. Dan maak je bijv een circel (of je doet het gewoon bakrond) en dan heeft ieder zijn eigen plaats. Dan moet je het eerste rondje stappen, het tweede rondje draven en het derde rondje galoperen. Ga je een gang versnellen of juist terug dan moet je een volte draaien. Degene die weer het eerst terug is op zijn eigen plaats heeft gewonnen. (dus als je een rondje hebt gestapt en je bent op je plek terug dan mag je gaan draven enz)

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 14:58

haha jah dat spel dat suleika noemde is echt tof haha ...dat deden we vroeger altijd op de manege Haha!
verder weet ik niet veel....wij deden weleens speel uw spel is ook leuk...heb je allemaal dingen staan, bijv. paraplu die je op je paard moet open doen zonder dat je ernaast ligt Haha!
dan heb je een bepaalde tijd...en in die bepaalde tijd meot je zoveel mogelijk dingen doen...Per onderdeel krijg je punten, hoe moeilijker het is hoe meer punten

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 16:39

Spelletjes met Pony's - Franka Zeelen Lachen

Greggie

Berichten: 160
Geregistreerd: 05-03-03
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 20:31

Stoelendans valt meestal ook wel in de smaak. Muziek erbij en zodra de muziek uit is moeten ze zo snel mogelijk op een pony klimmen

Alinda

Berichten: 1208
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-03 22:21

JAAAAAAAAAAAH!!!! Leuke spellen!! Ik had zelf alleen nog maar aan spelletjes met water gedacht dus... Tong uitsteken

Maroesje88

Berichten: 122
Geregistreerd: 06-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 23:31

Op ponykamp deden we een keer stoelendans. Dan hadden ze frisbeys door de bak verspreid en je moest over de hoefslag rijden. Zodra ze met een belletje deden rinkelen moest je zo snel mogelijk van je pony afspringen en op een frisbey gaan staan, Was erg leuk! Ik werd 2de.
Wat ook leuk is als het mooi weer is, is watergevecht:P
met natte sponsen gooien zonder eraf te vallen! WHOEAAA!! Ik raak in de stemming Tong uitsteken Mag ik meedoen??

Alinda

Berichten: 1208
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-03 10:15

Oeps... Colita is nogal bang voor water dus dat wordt wel lachuh!! *LOL*

Soph12

Berichten: 4076
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 17:18

je kunt je pony rustig houden met tikkertje als je alleen mag draven en als je galopeerd ben je hem, beetje lastig omn nog een regel voor de tikker voor anti-galoperen te verzinnen... maar gewoon proberen te blijven draven. En een gewone hindernisbaan met een estafette is ook lol, deden we met de trainingsweek!!!!!!!!

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 17:32

een soort wedstrijdje:
je staan in twee groepen (kan ook gewoon met twee pony's dus) aan een kant vd lange zijde, in het midden staat een hindernis, daar moet je over, op het einde
1. de muur tikken (vanop je pony)
2. water in je mond en dan in een fles spuwen an andere kant
3. omgekeerd op je pony terugrijden (de hindernis moet niet genomen worden, zou het anders wel graag eens proberen Haha!)

alles zonder zadel natuurlijk!

xxLisaxx
Berichten: 1840
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Zeewolde/Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 23:31

stoelendans, estafette, tikkertje en ta lie ho vind ik het leukst, en wat feetje al zij, dat boekje staan heel veel spelletjes in!!!