alle onderzoeken negatief hoera

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Horse Pleasure
Berichten: 2760
Geregistreerd: 09-01-01

alle onderzoeken negatief hoera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-03 12:21

eindelijk kreeg ik vanmorgen het laatste telefoontje over de laatste bloedtesten van onze fries meinoedske die naar tasmnie is verkocht.
als 1 test positief zou zijn gaat het feest niet door.
alles incl de CEM test is negatief.
ik ben er heel blij om want nu hebben we zelf ook eindelijk zekerheid dat ze is verkocht.
in de laatste week van augustus gaat ze weg dus ik heb nog even de tijd om te knuffelen.
maar toch ben ik al wat afstandelijker met haar bezig, dat maakt het afscheid misschien iets makkelijker?

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 14:21

Gefeliciteerd dan maar *LOL* Ik denk idd als je wet dat een paard toch weg gaat dat je wat afstand houdt om jezelf te beschermen.

Horse Pleasure
Berichten: 2760
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-03 15:21

Dankje. ja inderdaad doe ik het uit een beetje zelfbescherming.
ik heb haar 7 jaar gehad, zelf gefokt du shet doet me heel erg veel pijn.
ben er ook zwaar overspannen door geworden dus dan weet je het wel Huilen

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 15:23

Ook al neem je "bewust afstand", als de dag komt doet het toch verd*md veel zeer hoor!!!! Ik kan het weten, persoonlijke ervaring ermee. Het enige dat ik kan zeggen is dat je bewust moet zijn dat de mensen die 'r gekocht hebben er wel héél veel voor over hebben en ze dus wel vrijwel zeker een schitterende thuis zal krijgen in een prachtig land! Meteen een excuus om een reisje Aussie te boeken volgend jaar Tong uitsteken

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 20:57

Wat is een CEM test?
Ik begrijp je twijfels wel. Aan de ene kant fijn dat ze verkocht is, maar ook verdrietig dat je nu afscheid moet nemen. En Australië ligt niet bepaald naast de deur...
Sterkte ermee.