Oeps,... een kater!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Oeps,... een kater!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-03 13:47

Uhm tja wat zal ik zeggen. Ik ben gewoon een gezelligheids drinker en drink dus nooit echt veel. Gisteren waren we naar een verjaardag van vrienden geweest. We zaten lekker op het terrasje met een houtkachel erbij en heel wat flessen wijn. De meeste mensen waren paardenmensen dus genoeg gespreksstof voor zo'n avond. Dus dan neem je wel eens een slok. Telkens als mijn (limonade) glas bijna leeg was werd ie weer automatisch bij gevuld. Op een gegeven moment werd ik zo duizelig dat ik niet eens meer fatsoenlijk uit mijn stoel kon komen. Tja dat had ik nog nooit meegemaakt. UIteindelijk met veel moeite bij de auto beland. De deur van de auto werd voor mijn netjes opengehouden door een van de heren zodat ik maar meteen op de achterbank kon gaan liggen. Ik ben vrijwel meteen in slaap gevallen. Waarop ik rond een uur of 3 thuis aankwam en waar ik dus de auto weer uit moest. De weg naar mijn slaapkamer was erg lang!! en ging niet zonder slag of stoot. Uiteindelijk heb ik langs de muren steun gevonden om bij mijn bed te komen. Blij dat ik eindelijk lag kwam ik er na een tijdje achter dat ik mijn lenzen nog in had. VOlgens mij was ik behoorlijk aangeschoten dus lenzen uit halen gaat dan niet zo gemakkelijk. Vooral niet omdat alles draaide. Maar het is me gelukt. Toen maar weer mijn bed zien te vinden, maar ik had het koud. Dus maar weer op zoek naar een deken. Uiteindelijk ben ik in slaap gevallen en heb ik aldus getuigen constant van alles zitten te vertellen maarja daar heb ik weer niets van gemerkt. Werd ik om half 6 weer wakker en ik voelde me toch beroerd!!! Ik denk dan ga ik maar wat drinken. Dat was niet zo'n slim idee, ik had nog geen slok binnen of het kwam er al weer uit en een hoofdpijn. En tja toen kwam ik er achter, oeps,.... een kater! Nu is het al weer bijna 2 uur en kom ik net uit mijn bed. Mijn toestand is enigzins verbeterd maar ik denk dat ik dadelijk toch maar weer ga liggen. Tja niet zo slim dus van mij,... de volgende keer toch maar weer aan de cola!


HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-03 14:17

Eten? Daar moet ik nu denk ik echt niet aan denken Haha! De gedachte alleen al, en paard rijden? Ik denk dat als ik nu wedstrijd had het niet goed afgelopen zou zijn. Gewoon lopen gaat nog steeds niet geweldig, tja ook nog eens spierpijn! maar helpt water drinken?? Ik had koffie geprobeerd maar dat kon ik echt niet binnen houden! Wat een rot gevoel!
Meer mensen die wel eens een kater hebben??
Wanneer ben je eigenlijk dronken?


HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-03 09:21

Nuv"]
[quote="Lenn"][quote="Nuv schreef:
Wat een K U T gevoel is dat he, ik weet er alles van...... Wees maar blij dat je vandaag vrij bent, en geen wedstrijd of wat moet rijden, want dan is het nog eens een eer zo erg! Haha!


Je gaat toch niet drinken als je de volgende dag wedstrijd hebt???
[/quote]

Ehm, nou, soms toch wel ja..... Haha!
[/quote]
Beste middel tegen zenuwen, alleen moet je niet al te veel drinken natuurlijk! Je moet nog wel op je paard kunnen blijven zitten Tong uitsteken

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-03 12:37

Pipo schreef:
Veel water of juice drinken, dat werkt prima!! En wat eten, beetje yoghurt of zo.

Als ik een kater heb, dan moet ik fruit hebben, daarna knap ik altijd direct op. Wat het beste is, is om de avond dat je teveel gedronken hebt, voor je gaat slapen even flink wat water te drinken, dan voel je je een stuk beter.

Waarschijnlijk was het ook nog enorme bocht die je gedronken hebt, bij een beetje goede wijn heb je niet snel last van een kater. Bij enorme bocht heb ik met 2 glaasjes al last van een kater!

Het was zuid afriaanse wijn van het merk paardendal en kwam bij de makro vandaan.
Ik denk alleen dat ik in totaal iets van 2 flessen leeg gedronken heb. Haha! misschien dat het daardoor komt Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AnnickT, Gee, SemrushBot en 151 bezoekers