Ben heeel hard geschopt door veulen spirit

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
annemieke21

Berichten: 1139
Geregistreerd: 22-02-02
Woonplaats: groningen

Ben heeel hard geschopt door veulen spirit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-03 14:26

Net ging ik met mn vader Kristel en veulen Spirit naar het land brengen.
Ik liep met Spirit en opeens schoot hij weer naar voren en gaf hij mij een erg harde schop. Ik zakte gelijk door mn been heen.
Woest was ik dus gaf ik heb een mep terug en mn vader ook.

Nu zit ik op de bank met mn been omhoog. Erg veel pijn aan mn been en een mega balauwe plek. Jezus, wat kan zo`n veulen al schoppen.
Spirit heeft het erna nog weer geprobeerd maar mn vader gaf een steeds een dikke por als ie wat probeerde.

In de wei sleurde spirit mij nog een heel stuk mee. Ik moest hem los laten omdat ik hem niet mer hield.
Nu vind hij mij eng. Toen ik naar hem toe liep liep hij steeds weg. Hij moest niks van mij hebben.
En ja nu? Wat moet je hier nou mee he. Gaat dit gedrag over? Vast wel..hoop ik

Baal er wel erg van en hoop dat ie niet bang voor mij blijft.......maar dit was wel nodig. Ik kan hem niet ongestraft zijn gang laten gaan toch.

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 14:29

Ow jee, veulens ze hebben van die streken Tong uitsteken
ik geloof dat het pijnlijk is, ik ben zelf een keer door een volwassen paard tegen me knie getrapt, dat voelt ook niet fijn

annemieke21

Berichten: 1139
Geregistreerd: 22-02-02
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-03 14:47

Een volwassen paard is ook niet fijn om door geshopt te worden nee.

wynoah

Berichten: 1650
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 19:14

Ik ben blij dat die van mij zich dan zo voorbeeldig gedraagt. Die geeft zich gelukkig gauw over

Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 00:15

Ze hebben varkens pootjes he?!
Nou, sneu dat het goed raak is geweest, jammer...maar je hebt er nu wel wat aan gedaan; hij weet nu dat jij ook 'linke soep' kunt zijn!
die angst gaat wel weer over. Is die morgen alweer bijna vergeten.

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 00:42

Goed dat je hem gelijk op z'n plek hebt gezet. Dat gemiep gaat wel weer over, hij bedenkt zich wel weer dat er bij jou aandacht en kriebels te krijgen is - maar alleen als hij zich gedraagt. Weer wat geleerd.

Princess_

Berichten: 5647
Geregistreerd: 27-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 10:38

gewoon even laten weten dat JIJ dus de baas bent, mijn verzorgveulentje was ook een tijdje heeel vervelend, trouwens gister hadze ook een leuke bui, toen ik dr terug naar de wei bracht ging mevrouw galoperen dus ik word beetje mee gesleurd ik helemaal boos staat ze stil, kijkt ze me aan met zon blik van ja wat nou weer?