Kroonjuweel opgezocht; meeting met batje, portret

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Kroonjuweel opgezocht; meeting met batje, portret

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-03 22:10

Afgelopen vrijdag heb ik met batje gemeet, zij staat op de stal waar Kroonjuweel staat, en dat is dus de vader van Razinda! Party!!
Ik heb Kroonjuweel 1 keer live gezien toen hij een jaar of 5 was, toen ik een hengst voor Jurita zocht.

Ik heb er bijna 3 uur over gedaan om het te vinden, files, ongelukken en de weg niet kunnen vinden (blonT Knipoog) maar het was het helemaal waard! Lachen
Wat een ontzettende lieve hengst is Kroonjuweel. Ik heb hem alleen in zijn box gezien dus ik kan niet echt oordelen, maar ik heb Alexander natuurlijk van alles gevraagd. Haha!
Wat mij opviel is dat Razinda echt het hoofd van haar vader heeft. Dat wist ik al wel, want ze lijkt niet echt op haar moeder maar nu zag ik het pas echt goed. Dat brede tussen haar ogen, dat fijne koppie, die kaaklijn, die uitdrukking in de ogen...echt helemaal haar vader. Alleen heeft Kroonjuweel misschien een nog fijner hoofd, kleinere oren en een heel mooi deukje in zijn neus (wat je bij arabieren ziet).

Verder heb ik van Batje een rondleiding gehad en alle paarden gezien (ook nog een paar kinderen van Kroonjuweel). En haar eigen pony is ook een plaatje! Kwijl
Die ging nog even showen in het land, echt paardengangen heeft ze!!
Ik vond het echt ontzettend leuk om alles te zien, hoe relaxed het er allemaal aan toe ging enzo. Heel leuk hoe zij met de paarden om gaan.

Ik had ook nog in opdracht van Batje een portret gemaakt van Kroonjuweel. Dit is het resultaat:

Afbeelding

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 22:30

Ow wat een mooi portret weer Kwijl

Ikke wil ook Kroonjuweel meeten *LOL* Maar ik wil eerst eens langs Belisar zelf...(mag ook nog Haha! )

Leuk lijkt me dat om de vader van je paardje te zien, jij kent nu moeder en vader!

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 22:48

Leuk zeg! Mooi portret! Schitterend

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 22:55

Wat leuk dat je Razin's pappie opgezocht hebt! Ik wilde Cambridge Cole, de vader van Jurga toen ook opzoeken, maar hij overleed toen net. Mooi portret weer.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 23:25

Ik heb de foto gezien, wat een snoepie, mooi portret... heeft Razin het 'ik eet alles uit je handen want het is vast eetbaar' van Paps geerfd Knipoog ??

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-03 23:48

*LOL* Ik denk dat Kroonjuweel iets beter is opgevoed! Haha!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-03 23:49

Antoinette schreef:
Ow wat een mooi portret weer Kwijl

Ikke wil ook Kroonjuweel meeten *LOL* Maar ik wil eerst eens langs Belisar zelf...(mag ook nog Haha! )

Leuk lijkt me dat om de vader van je paardje te zien, jij kent nu moeder en vader!


Als jij naar Belisar gaat dan wil ik mee! Haha!

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 23:58

Ik kan zeggen dat de tekening in het echt nóg mooier is Haha! Alexander is er erg blij mee.. Bedankt dus Lachen

Vond het gezellig dat je er was, en ik stuur je als Alexander tijd heeft wat mooie foto's Lachen

Eyes
Berichten: 854
Geregistreerd: 14-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 02:43

Belisar is wel een echt oud mannetje geworden hoor, maar zijn uitstraling is nog jong Cool .

Ben er nog niet zo lang geleden nog met Jasmijn geweest.

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 13:00

Eyes schreef:
Belisar is wel een echt oud mannetje geworden hoor.


Aan deze zin kon ik al precies afleiden met wie je er naar toe bent geweest *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 19:33

Idd een hele mooie tekening.
Leuk dat je dingen van Razinda terug zag in Kroonjuweel.

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-03 23:26

Alexander_ schreef:
helaas had ik niet alle tijd voor je maar als je nog een keer langs komt dan zal ik kroonjuweel zeker voor je voorrijden.


*glunder*
Dat zou ik echt helemaal geweldig vinden! Party!!

Heel erg bedankt dat ik mocht komen kijken! Lachen

Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 21:17

Als jij mee gaat naar Belisar, wil ik mee naar Kroonjuweel, Jesper's halfbroer. Lachen
En ik snap niet Antoinette, hoe jij uit dat zinnetje kon opmaken met wie Eyes naar mijn idool geweest is. Knipoog

claudia

Berichten: 681
Geregistreerd: 24-01-01
Woonplaats: Baarle Hertog

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 09:48

Jura"]
[quote="Alexander_ schreef:
helaas had ik niet alle tijd voor je maar als je nog een keer langs komt dan zal ik kroonjuweel zeker voor je voorrijden.


*glunder*
Dat zou ik echt helemaal geweldig vinden! Party!!

Heel erg bedankt dat ik mocht komen kijken! Lachen
[/quote]

Misschien mag je zelfs in het zadel plaatstnemen....... Kwijl