week vol bokt meetings

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 09:38

En jullie gaan mij ook meeten wnt ik kom volgende week zeker een keertje langs en jullie komen ook een keer bij mij kijken toch?

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......



Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 10:06

Pluutje schreef:
Ja maar jou heb ik al zo vaak gemeetn Tanja, dat telt niet meer haha.

Leuk dat je langs komt, en ja ik wil zeker een keertje bij je langs komen als het kan(en natuurlijk mag de rest wat mij betreft dan ook mee)


Ja maar Merel en Irishje heb ik nog niet gemeet en ze zijn nu natuurlijk lekker dichtbij dus kom ik gewoon lekker een keertje langs en als jullie bij mij langs willen komen, kom maar hoor, ik zit nog steeds in de ziektewet dus heb tijd!!!
Trouwens....zou jij nu niet bij Alja zijn? of ga je morgen pas?

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 11:01

Pluutje schreef:
Ik bedoel ook helemaal niet dat ik je niet wil meeten hoor!!!in tegendeel, graag zelfs! Vooral bij jou langs gaan lijkt me heel leuk, op de foto's zag het er heel goed uit hoe je nu woont en ik wil de paardjes ook wel weer eens zien(en natuurlijk je nieuwe die ik nog helemaal nooit heb gezien!)

Nee, ik ga morgen avond.(Merel zou vandaag gaan misschien dat je daarmee in de war bent maar die komt nu later)


Haha! Haha! Weet ik wel hoor
Wanneer komt Irishje eigenlijk? volgende week? en hoe lang blijven jullie?

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: anjali, BimAsSpi, Elegance_, Martje70, Poety, xVerax en 36 bezoekers