Paardje gekeken

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
whatever

Berichten: 213
Geregistreerd: 10-03-03
Woonplaats: Bedum

Paardje gekeken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-03 17:15

Ik ben op zoek naar 'n pony en heb er al 3 gezien (vandaag 1) Ik mag nog niet rijden i.v.m beenoperatie en ben me nu een beetje aan het orienteren. Maarja, alle paardjes die ik heb gezien vind ik leuk. Dat wordt moeilijk als ik straks echt moet kiezen Tong uitsteken (natuurlijk wel eerst rijden) Het lijkt wel of ik bij elk paardje een klik heb Verward Maarja waarschijnlijk kan ik wel makkelijker kiezen als ik gereden heb. Dat mag denk ik over ong. 5 weken weer ofzo Haha! Hadden jullie allemala een klik bij jullie pony of niet? Ben wel nieuwschierig naar. Vork

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 17:17

Leuk dat je ergens bent wezen kijken..*wordt al zenuwachtig* als het goed is ga ik volgende week ook paardjes kijken! !

lenny

Berichten: 372
Geregistreerd: 13-02-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 20:00

ik ga morgen weer kijken bij een paardje ,dat ik echt leuk vind. Haha! *LOL*
en nu zit deze in mijn hoofd en wil ook niet naar andere kijken....
nu maar hopen dat ie goedgekeurd wordt
en ja...het moet klikken of niet

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 09:22

Yorghos heeft mij min of meer uitgekozen. Maar toen ik hem zag had ik wel meteen alleen maar oog voor hem.
Hij was pas ruim 2 jaar, dus rijden was nog niet aan de orde. Ik denk ook niet dat rijden echt zoveel verschil zal maken. Voor mij iig niet.
Als je de pony's allemaal even leuk vindt, dan moet je misschien verder kijken naar die ene die echt helemaal geweldig is.

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 11:10

Is het misschien fijn om van alle paardjes een lijstje te maken met opmerkingen? Dan kan je ze later wat makkelijker vergelijken. Vraag ook naar dingen als verkeersmakheid en traileren.