springtinker

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-01 17:31

raar paard heb ik ook. maandag ligt ze doodziek van de koliek. om binnen een week nog een keer te proberen om in Utrecht te belanden. Gister deed ze de poging hoe breek ik zoveel mogelijk benen in een keer.
had al een week niets gedaan (ivm de show en de koliek) dus wilde ik haar gaan longeren. nouja merkte al snel dat ze vrolijk was dus longeerlijn losgeknipt en uit laten razen. vond ze heerlijk hoefde maar jaaaaah te roepen en ze vloog rond. dus dacht ik laat ik laag hindernisje neerzetten vind ze altijd reuze leuk. dus de eerste keer raced ze er langsheen. de 2e keer neemt ze een megasprong erover heen (had makkelijk nog 2 galopssprongen tussen gekund) en ja nog een paar keer erover van beide kanten. ze heeft alleen afentoe de neiging om in een bocht om te draaien en de andere kant op te racen (is bijna altijd dezelfde hoek) dus dat deed ze dus ik haar weer terug drijven. draait ze weer om neemt een spurt en springt zo over de bakrand heen waar de uitgang zit( is iets meer dan 1 meter), dat hekje is nu iets scheef want ze tikte het iets aan. maar ik schrok me weer eens wild. en dacht de loopt zo kreupel als maar mogelijk is. dus ikd er weer gepakt. en der aan de longeerlijn nog een keer laten springen en rond laten draven. helemaal niets aan de hand nergens ook maar iets te merken dat ze gesprongen had.
nouja denk dat ikd er voor veel geld ga verkopen want iedereen wil natuurlijk wel een tinker die leuk kan springen Haha! . maarja geef de waarschuwing er wel bij dat als je binnen een week met een hartaanval in t ziekenhuis ligt, ailin daar toch wel toe heeft bij gedragen.
(maar ze is en blijft een schatje)

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 17:36

haha wat een muts ook he! maare over 3 jaar de OS bij het springen? kijken of je de sjiem eruit rijd.. als ze die niet wassen heeft ie ook vlekken dus doen ze al niet voor elkaar onder