Verslag Ponykamp bij Jan Dolfing!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Verslag Ponykamp bij Jan Dolfing!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-03 15:23

Phoe, mensen ik ben er weer!! Lachen

Ik ben de afgelopen week op ponykamp geweest bij Jan Dolfing, wat echt super leuk was!

Ik reed op Morris, was nog een beetje groene, pittige, pony die graag wou racen Haha! In het begin vond ik het echt een beetje een koe (weet niet, vergeleken met Nico is ie ook heel breed), maar dat was toch gewoon even wennen.

We kregen woensdag springles van Jan Dolfing, en Morris sprong met een giga-boog over een heel laag kruisje, hij vond het helemaal geweldig, was bijna niet te houden Haha! Jan zei dat hij voortaan Morris maar moet meenemen naar concours *heheh*

Vrijdag zijn we nog bij een concours wezen kijken van Jan Dolfing met 2 paarden in de Z en de ZZ. Met dat paard in de ZZ (ben naam vergeten, Larouisha ofzo?) is hij eerste geworden.
Van de leiding moetsen we een liedje zingen (Polarfurst = naam rijvereniging).. Je kan je wel voorstellen dat iedereen wel een beetje vreemd opkeek toen 35 mensen begonnen te brullen:

Polarfurst gaat nooooit verloren,
knoop het in je oren, van achter en van voren!
Polarfurst gaat nooooit verloren,
schrijf het op de ruiten, van binnen en van buiten
Polarfurst gaat nooit verloren
Stop het in je eten, dan zul je 't niet vergeeeeteeen.


Bij de barrage was er ook nog een jongen in de ZZ die gediskwalificeerd was omdat ie vergeten was door de startlijn heen te gaan, djiez dan voel je je echt k*t!!!! Clown

Tussendoor reden er ook nog tuigers, en ik heb een halfbroerje van jewel gezien Haha! (heb ik een tijdje gereden, is nu van Irma & Meghann op bokt) en ze leek er echt heel veel op!

We hebben ook nog een flink eind gereden op het Ballooerveld, djiez wat kun je daar lekker scheuren!! *LOL* Morris vond het helemaal tof, die was er nog nooit geweest zei de leiding. Maar we zijn wel keihard een heel breed zandpad afgescheurd, was heel gaaf!

Foto's komen er zo snel mogelijk aan, heb wat op de digi staan maar de rest moet ik laten ontwikkelen Lachen

Pugi

Berichten: 1205
Geregistreerd: 10-06-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 16:43

Het ZZ paard van Jan heet Jaroeska Knipoog

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 17:03

Leuk verslag stef!
Ben je niet gevallen dit keer Haha!

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-03 17:44

Ja Jaroeska, dat zocht ik! Echt een hele gave hengst!

En nee Lis, ben niet gevallen Tong uitsteken Lautjuh123 wel Schijnheilig

Marinke

Berichten: 2584
Geregistreerd: 15-12-02
Woonplaats: Eelde

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 20:50

Hee leuk, verslag van het ponykamp op 'mijn' manege Haha!:D
Morris, die ken ik niet......op welke pony reed Lautjuh123?
En heb je mij nog gezien met Diesel of heb je Diesel nog gezien? Haha!
En ik ben heeeel benieuwd naar de foto's *LOL*

sorayalover

Berichten: 2207
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 21:40

en die jongendie niet door de start was gegaan is elmar van hoorn de zoom van mijn instructuer arie vanhoorn

maar hij ws wel mooi 1e