Orbaldo gereden!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Orbaldo gereden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-03 16:25

Ik was al een poosje niet bij Nimber geweest, omdat ik tentamens had, maar vandaag had ik eindelijk weer eens tijd. Dus ben ik in de trein gestapt en naar Bathmen gegaan.
Daar aangekomen werden eerst alledrie de paarden bekapt. Daarna heb ik even een buitenrit met Lodewijk gedaan, met twee keer een lekker (hard) galopje en een stukje uitgestrekte draf om te oefenen voor de keuring van volgende week. Lodewijk moest oefenen, en gezien Kim op moment nog niet zo goed kan lichtrijden, zeker niet in Lodewijk zijn uitgestrekte draf, mocht ik m trainen Tong uitsteken .
Vervolgens ging Kim nog even Orbaldo rijden, dus ik heb weer wat foto's genomen, toen vroeg ze opeens of ik erop wilde. Even getwijfeld, het is toch een jonge dekhengst die net onder het zadel is, maar met wat overredingskracht van Kim ben ik er toch opgegaan. Ik kan maar een ding van hem zeggen: hij is zooooooooooo liev Lovers !
Ik heb alleen maar gestapt, maar hij heeft geen stap verkeerd gedaan en ik kon zelfs al met hem sturen. Ben echt helemaal verliefd op hem (hoewel ik Lottel nog wel iets liever vind Haha! )
Ik heb dus ook de eer om te vermogen vermelden dat ik de eerste bokker ben die op Orbaldo heeft nmogen rijden Haha!

Foto's komen vanavond als ik weer thuis ben, ik zit nu bij Nimber achter de computer Haha!

skatje

Berichten: 1033
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 16:43

Tof! Wat een eer! Ben dan ook zeer benieuwd naar de foto's!
Zullen er waarschijnlijk meer nieuwsgierig zijn naar de foto's.
Maar voor jou was het uiteraard een zeer geslaagde dag. Haha!
Laat ons niet te lang op de pics wachten hoor!

Machie

Berichten: 16004
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 16:44

foto'sfoto'sfoto's Haha!

Echt gaaf hoor
Zo te horen heb je het heel erg gezellig gehad!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 16:45

Orobaldo onder het zadel! Ik ben erg benieuwd naar de foto's, natuurlijk ook van jouw en Lottel!

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 17:05

ahhh wat een eer zeg!ik had wel graag ook die eer willen hebben haha!!nouja volgende keer als ik kom misschien??

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 08:47

ja ging echt heel netjes hoor Karin.
maare je bent niet alleen de eerste bokker maar ook de eerste die er na mij op heeft gezeten.
Hij was vandaag weer zo onwijs braaf en omdat er nog niet een ander op heeft gezeten en dat toch ook ooit een keer moet, heb ik karin gevraagd.

Ik vond het wel heel erg leuk om te zien iemand op mijn zwarte hengst en ja ik had 'm natuurlijk nog niet eerder onder hetzadel gezien.Ik vond het er iig heel netjes uitzien.Was dus best wel een beetje trots