jippie!! ging perfect!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-01 20:31

vandaag gign het perfect zeg. ik kwam uit school, naar mimi en sammy (geitjes) en de rest en toen naar expensive. opzadelen ging vlotjes en poetsen vond ie heerlijk. ik had de wormenspuit bij me in een tas en een aantal proefjes en koekjes. de wormenspuit zou jan (waar ik in de bak mag rijden en in de winter op stal sta, mijn kennissen) geven. het proefje; er schort veel aan en me vriendin moest en jury en voorlezer zijn dus soms ging het te laat wat ik moest doen en soms hoordde ik et niet en daar had ik me strafpunt aan te danken. het gaat beter dan eerst (zoals jullie nog niet weten expensive was een poosje heel moeilijk te rijden, elke dag was ik uitgeput) en laterna mijn vriendin proefje rijden (heeft morgen wedstrijd op de manege met het zelfde proefje) en toen afgezadeld en koekjes gegeten met z'n 3en Party!! toen weer opgezadeld en effe proefje (begrijp me niet verkeerd, een half koekje voor expensive hoor) geoefend. toen uitgestapt en hij ging goed ontspannen en toen kreeg ik em heel makkelijk naar onder *LOL* ik was zo trots. hij helemaal met de oortjes naar voor en kauwen op ut bit. ik was in de wolken Lovers op me schatje toen naar de buitenbak gebracht toen ging ie nog rollen en toen een tijd erna had jan een wormenspuit gegeven (lekkere beloning zeg, maar na het rijden is zijn mond tenminste leeg) ging super expensive en ik waren heel vrolijk na afloop Party!! ik zingen hij goed humeur perfect

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-01 09:37

ja dankjewel. hij deed echt alles voor me en ik was zo trots ik ging de hele tijd aan em en hij vond et niet eens erg, en ik rondjes draaien aan het touw en op zijn rug springen maar toen ik dat de 2de keer deeed wou ie niet meer hihi. maar dat is logisch lijkt mij.

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, beegee, Bernadth99, Christel1, Em_, Marjo84, pol013 en 130 bezoekers