Oefenparcours gesprongen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Oefenparcours gesprongen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 23:06

Vanavond voor het eerst met Händell, na 2 springlessen, een oefenparcours gesprongen.
Dit was nog niet echt een succes Haha!
Toen ik het parcours zag moest ik al even slikken, 10 hindernissen/11 sprongen, waaronder een enge muur en vreemde hekjes.
Aangezien Händell na jaren marathons lopen er toch echt van overtuigd is dat je zo snel mogelijk langs obstacels heen moet valt het springen niet mee, vooral omdat ik zelf vlak voor de hindernis gewoon stop met rijden, m´n ogen dicht doe, in de verlichte zit ga zitten en hoop dat het goed komt Schijnheilig
Ik heb toch een paar hindernissen gesprongen maar een echt parcours zit er voorlopig niet in.

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 23:27

In ieder geval heb je het geprobeerd toch ? Ik zie je al helemaal zitten met je ogen dicht vlak voor een sprong Haha! .

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 23:36

Hahaha hoe je je springavonturen ook vertelde afgelopen weekend Haha!
Misschien toch je ogen open doen? Haha!

Billy

Berichten: 20709
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 06:40

Ha, ik ben wel benieuwd hoe Bill dat zou doen. Ik heb ook nog niet meer als een paar losse hindernissen gesprongen. Maar oefening baart kunst, het komt allemaal wel goed. Haha!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 10:08

Komt vanzelf een keertje goed Lia, jij moet er zelf ook inkomen toch? Hij voelt jou toch aan.

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 10:16

hahaha Lachen er komt vast wel vooruitgang in! veel succes!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 11:05

Ik vind het alang verschrikkelijk stoer dat je het probeert! Ik weet niet of je mijn gezicht gezien hebt bij mijn springfoto's, maar ik trek al een gezicht bij 80 cm.
En ik heb geen enge obstakels waar Isolda over moet, ik moet er ook (nog) niet aan denken! *LOL*

Maak je de volgende keer even foto's? Haha!

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30626
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 11:54

Over gewone hindernissen gaan Taran en ik makkelijk, dan lukt een parcourtje ook wel.
Goed dat je het geprobeerd hebt. En ik weet wat paarden kunnen leren. Mijn verzorgpony snapt nog amper dat hij over een balkje kan/mag, omdat hij met menner er nooit overheen mag.