wat wel en wat niet?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nique

Berichten: 601
Geregistreerd: 17-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 23:13

Ik wilde eigenlijk nooit een ander mijn paard laten poetsen. Wat een onzin, dacht ik...dat hoort toch gewoon bij het rijden! Maar het meisje dat hem nu doet vroeg of ze hem er eens vaker uit mocht halen en dat leek me eigenlijk wel zo fijn voor hem. Hij staat n.l. op een manege waardoor hij 22 uur per dag anders op stal staat. Inmiddels is ze hem ook gaan poetsen en ik moet eerlijkheidhalve zeggen dat mijn paard nog nooit zo heeft staan glimmen als nu! On topic dus; Ik ben heel blij dat ze dagelijks poetst, knuffeld, extra aandacht dus en daarnaast wandeld of eens extra in de buitenbak los gooit! Voor de vorm haal ik er wel altijd nog een borstel overheen voor ik ga rijden want tsja...dat went nou eenmaal moeilijk af. Gelukkig valt er na het rijden altijd wel genoeg te poetsen!



Nique

Berichten: 601
Geregistreerd: 17-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 18:52

Suleika, dat alles mogen en niets moeten is volgens mij ook de enige manier om je werkelijk aan een paard te kunnen binden. En dat is toch wat je nodig hebt als drijfveer om een andermans paard te verzorgen..een binding! Enne..daarnaast inderdaad HEEL VEEL AANDACHT aan de eigenaresse van je paard, haha!!!
Ik zou er helemaal eng van worden als ik ook maar de helft van de aandacht zal krijgen die mijn paard van onze verzorgster krijgt!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AmyJamess, Ann, chantal_bel, ikkedus, siloux, Veraaaaah, xSannee en 158 bezoekers