Ik ben zo trots op mezelf!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Inge_83

Berichten: 2120
Geregistreerd: 25-04-03
Woonplaats: Goes

Ik ben zo trots op mezelf!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-03 00:12

Vanochtend heb ik voor het eerst sinds november vorige jaar weer op luna gezeten.
Nadat ik er in november heel hard vanaf gevallen heb ik niet meer gereden.
Eerst kon ik niet en daarna durfde ik niet meer (ben altijd erg onzeker en bang geweest om te vallen, komt o.a. door mijn vorige pony).
Eerst is Luna een paar keer bereden door een vriendin en vanochtend ben ik er zelf weer op gegaan.
Ik zat te trillen als een rietje maar ik heb erop gezeten en dat was een hele overwinning voor mezelf.
In het begin verkrampte ik van de zenuwen maar later ging ik wat ontspannen.
Voor het eerst sinds afgelopen najaar heb ik weer het idee dat het goed gaat komen met mij en Luna.
Sommigen zullen mij een watje vinden.
Maar ik ben zo trots op mezelf.

Donja

Berichten: 5595
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Garijp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 00:20

He wat goed!!
Maakt niet uit dat sommigen je een watje vinden, ik vind het erg knap van je. Liever rustig weer beginnen en vertrouwen krijgen, dan teveel overhaasten en er weer afliggen.
Veel succes!

Marita
Berichten: 567
Geregistreerd: 12-06-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 08:45

hartstikke goed dat je weer de moed hebt gevonden om te beginnen!! Rustig opbouwen en de tijd nemen om je angst te overwinnen.... SUCCES!!!!

KozieZ

Berichten: 7756
Geregistreerd: 11-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 11:08

Goed van je dat je er op gegaan bent! Dat is al een belangrijke stap, elke keer een beetje meer.

Ik heb dat zelf een paar jaar geleden ook meegemaakt. Eerst drie maanden niet mogen rijden en daarna met veel angst. Het duurde bij mij een hele tijd, maar ik ben blij dat ik doorgezet heb.

Neem je tijd en succes verder!

horssie

Berichten: 3275
Geregistreerd: 26-06-03
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 11:15

dan vinden ze je toch een watje
je leeft voor je zelf en niet voor hun toch?
je bent wie je bent
en ik vind het ook heel goed van je hoor!

pollyfunny

Berichten: 627
Geregistreerd: 29-05-03
Woonplaats: Velserbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 11:35

Jeeh wat goed zeg! Nu kun je je vertrouwen weer lekker op je gemak met haar opbouwen veel succes ermee!

AMSAMSAMS
Berichten: 400
Geregistreerd: 15-04-02
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 15:22

Ah joh, daar moet je toch boven staan, wat anderen van je vinden?

Ik vind het erg dapper dat je ondanks je angst er toch weer op bent gestapt! Daar is toch wel moed voor nodig!

Ik hoop dat het allemaal weer goed komt, en dat je weer lekker van je paardje kunt gaan genieten!

Princess_

Berichten: 5647
Geregistreerd: 27-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 15:27

tinkerLuna schreef:
Vanochtend heb ik voor het eerst sinds november vorige jaar weer op luna gezeten.
Nadat ik er in november heel hard vanaf gevallen heb ik niet meer gereden.
Eerst kon ik niet en daarna durfde ik niet meer (ben altijd erg onzeker en bang geweest om te vallen, komt o.a. door mijn vorige pony).
Eerst is Luna een paar keer bereden door een vriendin en vanochtend ben ik er zelf weer op gegaan.
Ik zat te trillen als een rietje maar ik heb erop gezeten en dat was een hele overwinning voor mezelf.
In het begin verkrampte ik van de zenuwen maar later ging ik wat ontspannen.
Voor het eerst sinds afgelopen najaar heb ik weer het idee dat het goed gaat komen met mij en Luna.
Sommigen zullen mij een watje vinden.
Maar ik ben zo trots op mezelf
.


het eerste dikgedrukte kan ik me helemaal in voorstellen! Dit heb ik dus ook als ik een keer val, heb ik geen vertrouwen meer. Dat is er irritant... Ach gut

tweede dikgedrukte: Ik vind je totaal GEEN watje! Ik vind het echt heeel goed van je!!! Toppie!

Mariekje

Berichten: 747
Geregistreerd: 28-05-03
Woonplaats: onbekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 15:27

Wie vindt jou een watje dan? (Niemand steekt zijn hand op...)
Hartstikke goed hoor, maar jammer dat je er niet eerder op durfde. Eigenlijk moet je er altijd meteen weer op, maar je schreef dat je in het begin nog niet kon rijden, dus ik neem aan dat je wat gebroken had of zo. Het is inderdaad eng om weer op een pony te moeten als je er hard vanaf gevallen bent. Probeer weer vertrouwen in elkaar te krijgen, want als je er met angst op gaat, voelt je paard dat ook weer en das niet echt bevorderlijk. Maar ik denk dat je wel weer over je angst heen komt als je weer wat vaker gaat rijden. Ik bedoel, wat is er nou leuker dan paardrijden??? Haha!

Heel veel succes ermee!


Tanjake

Berichten: 1049
Geregistreerd: 11-02-03
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 15:52

Super dat je er terug opgegaan bent! Dat is een eerste stap. Probeer rustig terug op te bouwen, je moet niet forceren. Laat het vertrouwen maar stilaan groeien en doe het op je eigen tempo, dan komt het wel goed. Er zullen wel mensen zijn die je begrijpen en je een handje willen helpen als het nodig is. En vind de rest je een watje? Niet aantrekken, ik begrijp dat je heel trots bent op jezelf, het is zeer terecht dat je blij bent. Je moet er zelf plezier in blijven hebben, en mensen die niet bgrijpen dat je bang bent en daar geen respect voor kunnen opbrengen, helaas zegt meer over hen dan. Ik vind het heel goed van je dat je ondanks angst toch de moed had om er terug op te gaan! Veel succes ermee verder nog!

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 15:55

Meid, ik ben trots op je!
bouw het langzaam op, en forceer je 'angsten' niet, want dan raak je weer onzekerder.
Ik ben trots op je *LOL*

RockyLover

Berichten: 4764
Geregistreerd: 09-08-02
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 16:57

Wat goed zeg! Eerst denk je altijd: ik ga er toch wel weer op! Maar als het er echt op aankomt is het vaak anders... dan durf je ineens niet meer.

Linet

Berichten: 704
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Zoetermeer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 17:38

Hee wat knap van je zeg!!
Neem lekker de tijd om alles op te bouwen.
Jullie komen er wel!!

Succes!!

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 18:49

super goed dat je er weer op hebt gezeten....en mensen die je een watje noemen moet je negeren !!!....gewoon rustig opbouwen en het komt allemaal weer goed:))

succes !!! Haha!

horssie

Berichten: 3275
Geregistreerd: 26-06-03
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 20:10

yupz dat bedoelde ik ook:P

Inge_83

Berichten: 2120
Geregistreerd: 25-04-03
Woonplaats: Goes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-03 23:43

Mariekje schreef:
Wie vindt jou een watje dan? (Niemand steekt zijn hand op...)


Op stal iedereen.
Ze roepen dat ik er "gewoon" op moet gaan zitten en rijden.
Elke dag "vragen" wanneer ik nou eens ging rijden en als ik dan eens durfde te zeggen dat ik niet durfde dan moest ik me niet zo aanstellen, iedereen valt wel eens.
Dat ik er gister op ben gegaan roepen ze , ja dat is toch de normaalste zaak van de wereld, dat hoeft toch nie iedereen te weten.
De hele winter hebben ze geroepen dat ik Luna maar moest verkopen want ik reed er toch niet op.
Ik was Luna niet waard.

Inge_83

Berichten: 2120
Geregistreerd: 25-04-03
Woonplaats: Goes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-03 13:27

Zulke opmerkingen kunnen zo pijn doen.
Ik wilde er wel op maar ik durfde niet.
De mensen beseffen niet dat een ander persoon andres in elkaar steekt dan zij en dat zulke opmerkingen heel hard aankomen.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 13:34

Kan kan me goed voorstellen hoe dat voelt. Maar ik vind het WEL hartstikke goed van je dat je het weer hebt geprobeert. Gewoon langzaam aan je eigen vertrouwen werken en je niet druk proberen te maken om wat anderen zeggen.

Inge_83

Berichten: 2120
Geregistreerd: 25-04-03
Woonplaats: Goes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-03 23:48

Ze moeten eens naar hun zelf kijken, paarden staan al n hele week binnen en zijn nog niet 1x uitgemest.
Linda, jij hebt ze vorige keer gezien, de mensen over wie ik t heb.

nutiagek

Berichten: 2059
Geregistreerd: 15-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 12:27

Goed zeg nou rustig aan dan komt het allemaal goed!

dola

Berichten: 1169
Geregistreerd: 23-04-03
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 12:37

Nou ik vind het echt goed van je!! Het komt zeker wel goed!En mensne die zeggen dat ze jouw een watje vinden pff laat ze maar banketstaaf!

Inge_83

Berichten: 2120
Geregistreerd: 25-04-03
Woonplaats: Goes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-03 13:12

thnx voor jullie bemoedigende woorden.
Vanavond ga ik voor de 2e keer proberen, als er tenminste iemand op stal is om mij te helpen.

langua

Berichten: 437
Geregistreerd: 07-09-02
Woonplaats: Paradise city.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 19:42

je bent helemaal geen watje!!! ik denk dat iedereen wel eens bang is om te vallen, ik heb gelezen dat anky niet eens meer op dat paard durft waar ze van af is gevallen.... moet je nagaan!
heel veel succes vanavond!

Renza

Berichten: 4113
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 19:45

Goed zo! Echt super!!!
En je bent zeker geen watje, eerder dapper omdat je er ondanks je angst toch weer op gaat! Lachen

Jokonootje

Berichten: 4851
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 19:55

ja ik heb serieus bewondering voor je dat je er toch weer op gestapt bent en dat je die angst over wonnen hebt serieus... om je angst te overwinnen kost ontzettend veel moed !!! ....
En als je het allemaal rustig aan doet dan is het vertrouwen straks er ook weer en dan kun je gewoon zeggen ik heb alles overwonnen met Luna en de band tussen jullie zal dan alleen maar groter worden !!!