Razin wordt nog springpaard!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Razin wordt nog springpaard!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-03 00:18

Ik heb vanavond Razin nog even gelongeerd met eerst de cavaletti op de grond. Het lopen over deze balken doet haar niets meer, ze vindt het niet meer eng enzo. Daarna heb ik de cavaletti omhoog gezet, ook dit vindt ze al helemaal normaal. Cool

AMSAMSAMS stond te kijken en die ging Razin even verder slingeren terwijl ik 2 cavaletti op elkaar zette. AMSAMSAMS liet haar erheen gaan en ze sprong zomaar, zonder te stoppen, het eng te vinden etc.!!
Een paar sprongen gedaan en toen heb ik ze alledrie op elkaar gezet. Dit had ze nog nooit gedaan en ik had ook niets om naast te hindernis te zetten als afscheiding, dus ze kon er zo langs. Ik was heel benieuwd hoe ze zou reageren...

Ze draafde er op af en schrok even van de enorme hoogte. Schijnheilig
Toen sprong ze alsnog uit stilstand. Maar daarna, sprong ze er achter elkaar overheen, zonder te stoppen, uit te wijken etc. Ze ging vanuit galop en maakte hele mooie grote en beheerste sprongen, eigenlijk veel hoger dan de hindernis was.
Ik vond haar geweldig springen, al was ik natuurlijk bevooroordeeld en daarbij heb ik niet echt verstand van goed springen.
Maar ze ging uit zichzelf en had er duidelijk plezier in, oortjes erop...
Wie had dat ooit gedacht na vorig jaar toen ze nog niet eens over een op de grond liggend balkje wilde lopen. Haha!
Ik heb nu zo'n zin om onder het zadel te gaan springen, ik heb al helemaal de fantasie dat ze het leuk vindt en dat het zo goed gaat dat we misschien weleens een parcoursje gaan springen, of iig springles nemen... *LOL*
Maar ja, dat zien we dan wel weer, voorlopig houden we het maar even bij dressuur. Haha!

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 00:23

Wat klinkt het allemaal leuk!!
Een springpaard *LOL*

Ik wil best binnenkort weer eens langskomen, als jij het ook goed vindt Verward
En dan overdag Knipoog

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 00:27

SGW Knipoog *LOL* Go Razinda....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 00:48

Wat een wereldpaard heb je toch! Haha!
Die van mij snapt het na een keer of 10 nog steeds niet *LOL* Hij "vergeet" dat ie vier benen heeft en laat of de voor- of de achterbenen hangen en dat geeft hele leuke situaties Boos! Hoe ik ook probeer, hij wil het gewoon niet snappen! Gaaaap *LOL* O ja, en ik zit dan wél op zijn rug doodsangsten uit te staan Haha!

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 08:53

wauw zegt das echt goed van dr!
leuk joh!
nou maartje misschien krijg je er ook nog een springcarriere bij!

AMSAMSAMS
Berichten: 400
Geregistreerd: 15-04-02
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 10:51

Was echt super om te zien! Razinda werd helemaal enthousiast! (En ik ook haha!)

Dus binnenkort samen springen??? Haha!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-03 12:00

Hahaha binnenkort moet ik er inderdaad aan geloven, maar als ik een beetje ga springen ben jij vast allang Z springen met de superbegeleiding je gaat krijgen binnenkort! Knipoog *spannend*

Antoinette, lijkt me hartstikke leuk!! Lachen

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 13:37

hahaha Lachen leuk verslag zeg! op naar de top!