Imposante is nu verkocht!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 13:49

He da's fijn te horen. De stal waar Imposante gekeurd is, is de stal waar wij ook staan. Ze was daar niet slecht terechtgekomen hoor maar ik kan me wel je gevoel bij de keuring voorstellen. Moeilijke met keuringen is dat het altijd momentopnames zijn. Tja, het moet natuurlijk wel. De mensen hebben later een paard uit Wirdum gekocht en die moest weer terug vanwege een loszittende knieschijf. Die wsa helemaal niet goed.

Groetjes en succes met het vinden van je toekomstdroom!!

'Paint' it 'Black'


Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 18:32

Haha! Bloos. Dank je. Er stonden twee arabjes. Een schimmel en een zwarte. Die zijn beiden van ons.

Nee, ik had begrepen dat het je om de keuring ging en niet om de stal. Ik formuleerde het wat beroerd. Sorry. Ik vind keuringen altidj lastig. Zoals ik al zei is eht een momentopname. Ik zie het veel in de endurancesport. Paarden moeten voordraven en lopen niet rad. Terwijl mensen ervoor en erna draven het wel goed is. Tja, je kan de dierenarts niet telkens vragen om even te komen kijken telkens.

Keuringen zijn vaak nodig dat is zo maar het blijft lastig. Zeker in jullie geval waar Imposante net van de trailer afkwam.

NEe die uit Wirdum hadden ze niet laten keuren. En veel last gehad met terugnemen. Is wel gelukt uiteindelijk maar met veel moeite.

Groetjes Hanifa
PS heb je al een nieuwe op het oog? Ben benieuwd. Vind Imposante overigens ook erg mooi hoor. Ik werk in Almere dus als je je nieuwe hebt kom ik wel even kijken Haha! Kom dagelijks langs Beuker.

'Paint' it 'Black'

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Vagabondo en 148 bezoekers