Morris Quarter Horse 9 weken....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ods
Forumcoordinator

Berichten: 38676
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Achterhoek

Morris Quarter Horse 9 weken....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-03 17:05

Belofte maakt schuld..... Hier de foto's van Morris op Negen weken....EN twee dagen, ze zijn van afgelopen dinsdag.

Ik vraag me toch af of Morris geen Appalousa is Haha!
Afbeelding

Hij is nu echt aan het verharen, op zijn hals is hij HEEL donker aan het worden, bijna tegen het zwart aan.

Afbeelding
Hij is echt goed aan het verharen, hij is nu alweer 'kaaller' dan de fotos. Hij heeft natuurlijk heel veel jeuk. Maar hij krijgt iedere dag een poetsbeurt, goed voor zijn 'vaststaan' training Tong uitsteken

Afbeelding
Dit vind ik zo'n mooi en leuk uitzicht, hij vind het heerlijk als ik hem in zijn billen knijp En hier zie je NOG zijn aalstreep, want ik heb gezien dat hij weg gaat!! Op zijn rug krijgt hij een prachtige Gouden Buckskin Kleur....Dus JA Morris word BUCKSKIN!!! Let ook op zijn schouderstrepen, prachtig niet?

Afbeelding
Hij ziet er nu echt niet leuk uit, helemaal onder de happen en strepen. Zijn beentjes worden lekker zwart. Ik ben erg benieuwd naar het 'eind'jasje. Moeilijk fotos maken hoor alleen EN met een veulen dat liever gekriebeld word dan op de foto gezet Clown

Ben je een Bokker of een Jokker....



Ods
Forumcoordinator

Berichten: 38676
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-03 15:38

Thanks, het is een tijd een raadsel geweest wat voor kleur die worden zou. Hoewel ik dit ook wel een leuk kleurtje vind ben ik toch blij met de kleur die hij word! Het lijkt er gaaf uit te zien, nog even geduld hebben maar Schijnheilig

Ben je een Bokker of een Jokker....



Ods
Forumcoordinator

Berichten: 38676
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-03 22:00

Haha! Mac het is echt erg, het liefst zou ik hem op schoot nemen en alle haren eruit plukken, denk dat Morris dat ook ERG fijn zal vinden, ben alleen bang dat hij niet blijft liggen Haha!

Ik heb vandaag weer wat fotos genomen, het is nog erger Bloos
Afbeelding
Deze zat er ook bij, hij heeft zo'n lief koppie!!! Kwijl Lovers
Afbeelding
Heb gisteren heerlijk met hem in de buitenbak gespeeld, het is zo'n lekker ding. Nou goed, ben een beetje verliefd denk ik Knipoog

Ik ken trouwens iemand die een vos geboren kreeg, die chestnut werd, papieren weer naar Amerika maar toen ze die terug kreeg kon ze het weer opsturen, het werd weer een vos

Ben je een Bokker of een Jokker....


Ods
Forumcoordinator

Berichten: 38676
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-06-03 12:52

Ja Sjuim, het lijkt wel een kruizing tussen die allen, alleen zou ik nooit kruizingen fokken Cool

Het gekke is dat Morris daar geen last van heeft gehad, echt vreemd hoor want onze andere veulens hebben dat wel altijd gehad. Slim van je om er vet op te doen!

Ik herken dat, hij schuurt er ook een aardig beetje oplos, ik kriebel dan maar gauw. Bij Morris zit het wel aardig los....op de hals.

Thanks Jurga, in het echt vind ik hem aantrekkelijker Schijnheilig Maar ik ben erg trots.....Maar wie niet op zijn eigen Babe (zoals jij dat zo mooi zegt!)

Ben je een Bokker of een Jokker....


Ods
Forumcoordinator

Berichten: 38676
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-06-03 15:08

Awww Jurga, Daar is jou Babe dan, wat een lekker ding!! En Voice, het begint echt cliche te worden maar WAT IS ZE GROOT!!! Je hebt een leuke kollenverzameling!!

Sharir schreef:
ach wat een dropie

HA dat is hij zeker, maar je eet hem toch niet op Verward

Ben je een Bokker of een Jokker....


Ods
Forumcoordinator

Berichten: 38676
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-06-03 23:36

HEY Sunny, alles goed? Alles goed met jou paarden? Laat die van jou nog geen haar los? Een Vriendin van me haar veulens zijn ook niet zo erg aan het verharen als Morris. Ik denk dat ik gewoon te hard trek Schijnheilig

Ben je een Bokker of een Jokker....


Ods
Forumcoordinator

Berichten: 38676
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-03 22:29

Ooo Mac, wat word die van jou donker!! Wat gaat het worden? Chestnut?

Het is wel Reuze spannend hoe ze veranderen en als je de vacht er al onder ziet. Maar ik vond hem ook erg leuk in zijn oude vachtje.

Ben je een Bokker of een Jokker....


Ods
Forumcoordinator

Berichten: 38676
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-03 16:57

Haha! Mac dat is ook leuk!! Ik zou nog maar even wachten. Zo ken ik mensen die een Sorrel veulen kregen, die werd Chestnut ( voor de tweede keer de papieren naar de AQHA!!) en nu OVERDUIDELIJK Sorrel is!! *LOL*

Morris is word zondag 12 weken en ik moet het papier ook nog invullen, zolang hij aan het verharen is wachten we gewoon nog even. Hoewel het nu wel duidelijk is dat hij Buckskin blijft....of Verward Nee, dit blijft hij wel!

Ben je een Bokker of een Jokker....


Ods
Forumcoordinator

Berichten: 38676
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-03 11:53

MOOI dat is nou NET wat je wilde!

Maar ik ben toch benieuwd wat voor een kleurtje hij nou zelf word.

Ben je een Bokker of een Jokker....



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Liv, _RobinA_, Afanaisa91, Celiien, ladynette_x, Larislaatje, Noukie123, nuevo_mien, Rainer, Slmt9, Vagabondo, veerledec, Wopkebrok en 138 bezoekers