Help! dilemma..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Help! dilemma..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-03 19:27

Ik heb vandaag dus wedstrijd gehad, mn individuele proef. Samen met nog 5 andere mensen die ook ingedeelt waren op zaterdag. We gaan met de ponyclub altijd gezamelijk dus met een veewagen. De pony's staan dus de hele dag aan een draad of aan de wagen zelf.
Het viertal valt echter morgen, en er moeten er meer morgen hun dressuurproef rijden. Ze vertrekken dus al om half 8 van stal richting het concours terrein. Ons viertal moet pas rond kwart over 6 's avonds rijden. Dan moet Camilla dus wéér de hele dag aan de wagen staan, zich te vervelen.
Ik mag zelf later komen, en dan nemen zij Camilla alvast mee. Ik heb al geprobeert of ik een trailer kan regelen zodat ik gewoon rond een uur of 4 daar ben. Maar helaas, niet gelukt.
Ik vind het zo sneu voor Camilla dat ze 2 dagen achter elkaar zich de hele dag moet staan vervelen aan de wagen, pal in de zon.
Maar het is wel selectie, en aangezien we heel goed staan met het viertal, wil ik ze eigenlijk niet in de steek laten...
Wat moet ik doen?

Lianne007

Berichten: 2886
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 19:34

misschien kan de wagen verplaatst worden,in de schaduw ofzo,logish dat je graag mee wilt doen ik zou dat ook graag willen dan,en tegen het vervelen kun je je pony bv een hooinet geven,of je zet haar weer even in de wagen als het niet te warm is,en dan weer een tijdje aan de wagen..of je gaat een beetje met haar aan de hand rond stappen...succes!:D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 19:41

Tja, dat heb je wel eens, dat je errrrreg lang moet wachten. Ik breek de tijd dan door tussendoor even een stukje met haar te gaan rijden. Hooinet doet ook wonderen.

Weet je toevallig of het parkeerterrein op gras is? Stuk lint en een paar prikpaaltjes mee en je hebt een miniweitje....

Succes!

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 19:42

Ik denk dat je geen keus hebt..
Zal wel een beetje erg banketstaaf zijn voor het 4 tal als je niet komt maar voor Camilla lijkt het me inderdaad helemaal niet fijn Toen ik eerst zowat de hele dag moest wachten op wedstrijd tot dat ik mocht overrijden ging ik gewoon met haar staan grazen en ik zelf genieten van de zon Tong uitsteken Melano vermaakte zich wel ik we goed hoor met al dat gras Lachen Maar bij jou is dat dan wel erg lang. Hmmm, ik weet het oook niet hoor.. Scheve mond

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 19:57

tsja ik ken het nog van mn ponytijd!
's octhends om 7.00 weg en 's avonds na 19.00 terug, maar geloof niet dat mn pony t erg vond, liet ze niet op de veewagen staan maar altijd aan t draad zodat ze wat te eten had, en af en toe ff rondjes wandelen, en wat laten drinken enzo

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-03 20:02

Ze staan midden in t bos dus geen gras te bekennen. Boos!
Maar het is al geregeld!
Ik werd net gebelt door de vader van 2 meisjes van de club. Z'n dochter moet morgen rond kwart voor 2 rijden en hij heeft een 2-paards trailer. Ik en een ander meisje die met t zelfde dilemma zaten, gaan dus om 1 uur met hem mee. Dat scheelt alweer 4,5 uur.

xxLisaxx
Berichten: 1840
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Zeewolde/Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 21:04

heey gelukkig voor je dat het alweer opgelost is!!!

Belker

Berichten: 15307
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 14:15

Nathalie schreef:
Ze staan midden in t bos dus geen gras te bekennen. Boos!
.

In het bos is heel veel gras te bekennen hoor. Haha!
Vaak nog erg hoog ook.