Is mennen minderwaardig?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 17:44

Waarom zou dat minderwaardig zijn? Ikzelf vind het ook niet echt heel leuk maar wel mooi om te zien. En ik heb respect voor hen die het kunnen. EN ik heb het een keertje gedaan Haha! .

Maar dat zeggen veel mensen van endurance ook. 'Oh zij enduranced want ze kan niet springen of dressuren'. oliebol, in mijn geval hebben ze wel een beetje gelijk:D alleen is endurance niet iets wa tik doe omdat ik niet KAN dressuren maar gewoon omdat ik dressuure n springen niet leuk vind.

'Paint' it 'Black'


Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 09:58

Ilindra"]
[quote="Sjuimpje schreef:
Ik mis de spanning die ik krijg bij het rijden onder het zadel en met name het contact mis ik altijd enorm.


Wanneer kom je eens langs om Händell en Ilindra in tandem in galop door de waterbak te sturen Knipoog
(of wachten tot het najaar, dan zijn Lisa en Lars ook betuigd en kan het zelfde geintje met een beetje mazzel met het 4-span)
[/quote]

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeey mag ik dat ook een keertje?????? Aaaaaah???? Tong uitsteken

'Paint' it 'Black'

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 10:00

Hmmm is er niet zo'nzelfde topic over endurance? Ben eigenlijk wel benieuwd wat mensen dan echt van endurance vinden. In mijn omgeving merk ik echt dat er op neergekeken wordt. Tot ik ze eens meeneem op een training.

En Kawa: hoor ik ook vaak 'ach jij zit en het paard doet het werk'. Mijn antwoord is dan 'ik daag je uit een keer 10 minuten!!! te komen rijden en dan wil ik nogmaals je mening horen'. Gek genoeg worden ze er altijd stil van Verward

'Paint' it 'Black'

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 10:01

gijsenkim schreef:
IK WIL OOK MEEEEEEEEEEEEEEEEEE..............please....please pretty please...


Hey dat wordt echt beregezellig dan. LEUK!!!! Mogen wij, mogen wij AAAAAHHHH????

'Paint' it 'Black'

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 10:03

Absoluut!!! Ik heb wel een hartslagmeter voor je en dan nemen we de Timex Speed and Distance ook mee. MAken we er een echte training van. Enneh, dan ga jij mij zeker een keertje dressuurles geven??? Tja, moet ik natuurlijk niet achterblijven. o jee.....

'Paint' it 'Black'

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 12:55

gijsenkim schreef:
Is helemaal goed............oooeoeoeoeiii leuk leuk leuk (maaruh ik ben gewoon een basisruiter hoor!!!!) Ik kan je wel wegwijs maken in het beleren van jonge dieren......maar voor de echte dressuur mot je nie bij mij zijn.


Nou, als jij een basisruiter bent zul je je bij mij een ZZ ruiter voelen. Echt waar. Het enige dat ik aan dressuur doe is in het bos. Maar dat komt ook omdat mijn paard het zo ontzettend leuk vindt en ik met mijn RSI dat niet aankan dat ik het daarom maar in het bos doe Haha! .

Maar ook het beleren van jonge dieren vind ik interessant. Want kan altijd weer heel leerzaam zijn.

'Paint' it 'Black'

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 18:06

Eeeh ik ga eerst twee weekjes op vakantie. Dus het zal zo rond 'enz' zijn??? In augustus ga ik nog een weekendje trainen in Drenthe dus daartussen???? Gijsenkim? Jij?

'Paint' it 'Black'

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 20:20

helpen jullie me wel herinneren dan? Want ik vergeet momenteel echt alles en ik geloof niet datdat na vakantie er beter op wordt. Haha!

'Paint' it 'Black'


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Natasja_, Esperanza, MairiMacBran, Nina1999, Poety, Sanet en 66 bezoekers