Paardenmiddeltjes..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Passionato

Berichten: 1471
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Ede

Paardenmiddeltjes..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-03 20:26

Een vriendin van mij studeert aan de Silverlinde en die wees mij op silspierlex, een soort spray om de spieren van je paard te ontspannen en verzachten als ie bijv spierpijn heeft. (net als dat linement enzo, soort massagemiddel) Ik had het flesje in mijn kast staan, en ik kwam vanochtend echt brak uit mijn bed.. stijve rug, nek..
(Toen ik wakker werd lag ik dwars in mijn bed, met mijn kussen onder mijn buik, hoofd in niet makkelijke positie.. )
Ik zag het flesje staan, en dacht, ach, kijken of het wel echt werkt..
Ik sprayen... heeeeerlijk!! Ik weet nu dat ik het gerust bij mijn paardje kan gebruiken, want het is echt lekker! Ik voelde mijn spieren zo ontspannen.. Dat wordt dus snel een nieuw flesje bestellen, want deze zal nu wel wat harder gaan...

Caadhola
Berichten: 738
Geregistreerd: 13-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 00:02

Zelf gebruik ik de coolinggel van mijn paard ook meer voor mijzelf dan voor mijn paard,werkt perfect bij spierpijn.

Cookies
Berichten: 6574
Geregistreerd: 30-10-02
Woonplaats: Tuinzania

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 15:04

Oja hoor, wat goed is voor het paard zal ook wel goed zijn voor het baasje. Als ik een wondje heb smeer ik er yellow cream op. en laatst had ik een abces op mijn been die vreselijk pijn deed. en toen heb ik er laurierzalf (trekzalf) op gedaan. En binnen een paar dagen was ie weg.